شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

teter

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

قیمت و خرید دستکاه نانو گلس اورجینال

بسیاری از ما از صرف هزینه های بالا برای تعویض گلس و ضد ضربه گوشی خسته شده ایم. از این رو به دنبال راهکاری برای رهایی از این هزینه سنگین هستیم.

بهترین انتخاب ما می تواند خرید دستگاه نانو گلس زن باشد، که دیگر ما را برای زمانی طولانی از صرف هزینه هنگفت خرید گلس گوشی دور می کند

دستگاه نانو گلس چیه؟

دستگاه نانو گلس اصلی یک فناوری جدید و بسیار کاربردی است که به دنیایی تلفن همراه معرفی شده است. این مسئله بسیار اهمیت دارد که تمام کاربران تلفن همراه بتوانند از ابزارهایی استفاده کنند که صفحه تلفن همراه آن ها را در برابر ضربه و آسیب های جدی محافظت کند

نسخه اصلی دستگاه نانو گلس

نسخه های اصلی دستگاه نانو ساخت کشور چین هستش. و فقط مواد نانو ساخت کشور آلمان و کره هستن.

پکیج کامل دستگاه نانو اورجینال

هر چیزی که داخل پکیج دستگاه نانو گلس باشه میفرستیم! در داخل دستگاه یکسری اشانتیون وجود داره

خرید قطره نانو گلس اصلی

در این مقاله دستگاه نانو گلس لمسی را معرفی کرده ایم . مزایا و برتری های این دستگاه نسبت به سایر دستگاه را ذکر کرده ایم . لازم به ذکر است که این دستگاه بهترین دستگاه گلس زن با قطره آلمانی می باشد. و پوششی است که بسیار مقاوم است

ﺷﺮﮐﺖ ﻋﺴﻞ ﻃﺒﯿﻌﯽ آراﻣﺎس

شرکت عسل آراماس ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﺧﻮد را از سال 1390 ﺑﺎ ﺗﻮﻟﯿﺪ، ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻨﺪي وﻋﺮﺿﻪ ﻣﺤﺼـﻮﻻت در ﺑﺎزارﻫﺎي داﺧـﻠﯽ و ﺧﺎرﺟﯽ ﺑﺎ ﺗﻨـﻮع ﺑﯿﺶ از 30نوع ﻋﺴﻞ ﺗﮏ ﮔﻞ وﻋﺴﻞ ﭼﻨﺪ ﮔﯿﺎه و ﻓﺮاورده ﻫﺎي ﺟﺎﻧﺒﯽ از ﻗﺒﯿﻞ ﮔـﺮده ﮔﻞ، ﺑﺮه ﻣﻮم و ژل روﯾـﺎل آﻏﺎز ﻧﻤـﻮده.

و ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﺧﻮد را از سال 1391 بصورت کاملا رﺳﻤﯽ و ﺑﺎ اﺧﺬ ﻣﺠﻮزﻫﺎي ﻻزم و ﺣﻀﻮر در ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺎه ﻫﺎي ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻠﯽ داﺧﻠﯽ و ﺧﺎرﺟﯽ آﻏﺎز ﮐﺮده اﺳﺖ. ﮐﻪ ﻣﯿﺘﻮان ﺑﻪ ﺟﺸﻨﻮاره ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻠﯽ ﻏﺬاي خوب در سال 1392، ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺎه ﮔﯿﺎﻫـﺎن ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻠﯽ و ﮔﯿﺎﻫـﺎن داروﯾﯽ ﺳـﺎل 1392، ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺎه ﻣﻮادﻏﺬاﯾﯽ ارﮔﺎﻧﯿﮏ اﯾﺮان ﺳﺎل 1392، ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺎه ﻏﺬاي ﺳﺎﻟﻢ ﺳﺎل 1393 و ﺟﺸﻨــﻮاره ﮔﯿﺎﻫـﺎن داروﯾﯽ ﻧﻬﺎد رﯾﺎﺳﺖ ﺟﻤﻬﻮري درﺳﺎل 1393 و… اﺷـﺎره ﮐﺮد.

اوﻟﯿﻦ ﺷﺮﮐﺖ ﻋﺴﻞ داروﯾﯽ و ﻃﺒﯿﻌﯽ در اﯾﺮان

دارنده لوح تقدیر از جشنواره محصولات کشاورزی ارگانیک و طبیعی

دارنده لوح تقدیر از نمایشگاه غذای سالم

دارنده لوح تقدیر از جشنواره گیاهان دارویی

دارنده لوح تقدیر از نمایشگاه ملی گیاهان دارویی و طب سنتی ایران

شرکت عسل طبیعی آراماس عسل خالص را مسقیما از کندو جمع آوری کرده و به صورت 100% خالص و خام آن را عرضه می دارد. ( عسل خام مایع شیرینی است که توسط زنبورها با استفاده از شهد گلها تولید می شود. عسل مسقیما از منبع استخراج جمع آوری می شود بنابراین در معرض گرما قرار نمی گیرد وهیچ فرایند تولید مصنوعی را نمی گذراند. )

همه چیز درباره “ویتامین d” ، از خواص ویتامین د تا منابع دریافت آن

بدن ما برای حفظ سلامت و جلوگیری از انواع بیماری ها به مقدار مناسبی از ویتامین هایی نظیر “ویتامین d” نیاز دارد. دریافت این ویتامین برای تراکم استخوانها و محکم شدن آنها و همچنین جلوگیری از بسیاری بیماریهای دیگر بسیار ضروری است.

ویتامین d و خواص آن
ویتامین d یا کلسیفرول یکی از ویتامین های لازم برای بدن و از ویتامین های محلول در چربی است، که به رشد و استحکام استخوانها از طریق کنترل تعادل کلسیم و فسفر کمک می کند. این ویتامین با ایجاد افزایش جذب فسفر و کلسیم از روده ها و کاهش دفع از کلیه به متابولیسم استخوان ها کمک می کند و همچنین از طریق ترجمه ژنهای هسته سلول به رشد سلول کمک می کند.مهمترین منبع تامین این ویتامین نور خورشید می باشد.
آشنایی با ویتامین D

تابش نور خورشید به طور مستقیم و دریافت ویتامین d
واژه ویتامین D به چندین شکل مختلف این ویتامین اشاره می نماید. دو فرم مهم برای انسان ها ویتامین D2 که توسط گیاهان و ویتامین D3 که توسط پوست بدن انسان (زمانیکه دربرابر آفتاب هستیم) ساخته می شوند، هستند. خوراکی ها معمولا با ویتامین D2 یا D3 غنی می شوند.

نقش اصلی ویتامین D حفظ تعادل سطح کلسیم و فسفر خون می باشد. ویتامین D به بدن برای جذب کلسیم، که برای شکل دادن استخوان ها و حفظ استحکامشان مفید است، کمک می کند.

عوارض کمبود ویتامین d
علائم کمبود ویتامین د»در بسیاری اوقات مبهم و غیراختصاصی است و به همین علت در بسیاری اوقات دیر تشخیص داده می شود.مهم ترین عارضه در کودکان، بیماری راشیتیسم است که به علت کمبود ویتامین D ایجاد شده و سبب می شود کودکان بیمار زانوهای پرانتزی شکل و مچ دست کلفت داشته باشند.

دیر راه افتادن و کوتاهی قد کودکان را یکی دیگر از علائم کمبود ویتامین D است .کمبود شدید این ویتامین می تواند منجر به کاهش کلسیم و متعاقب آن دچار اسپاسم عضلانی، تشنج و مشکل تنفسی نیز شود.

علائم کمبود ویتامین د در بزرگسالان با درد مبهم و پراکنده در تمام بدن، ضعف کلی بدن و نیز ضعف در ایستادن و بالا رفتن از پله و در مراحل پیشرفته تر لنگیدن، درد استخوان بخصوص در دنده، مفصل ران، کف پا و ران می توان عنوان کرد.

آشنایی با ویتامین D

عوارض کمبود ویتامین d بر استخوانها
افرادی که در معرض کمبود ویتامین د هستند :

نوزادان شیرخوار

افراد مسن

افرادی که خیلی کم در معرض نور خورشید دارند

افراد دارای پوست تیره

افراد مبتلا به بیماری التهابی روده (IBD) و سایر بیماری هایی که منجر به اختلال در جذب چربی می شود مانند:برخی از بیماری های کبدی، سیستیک فایبروزیس، سلیاک، کرون، کولیت زخمی شونده.

افراد چاق یا افرادی که تحت جراحی بایپس معده قرار گرفته اند

منابع تامین ویتامین d
1. نور خورشید:اگر پوست بدن در تماس با نور خورشید قرار بگیرد، ویتامین D تولید می کند.

2. شیرغنی شده با ویتامین D که می توان از آن بستنی و پنیر غنی شده نیز تولید کرد.

3. ماهی تن نیز یکی از منابع مفید ویتامین D است و سطح ویتامین D موجود در آن به مراتب بیشتر از ماهی ساردین است.

4. مکمل ها نیز می توانند دوز مورد نیاز روزانه این ویتامین را در اختیار بدن قرار دهند.

5. زرده تخم مرغ نیز غنی از ویتامین D است و به همین دلیل توصیه می شود زرده و سفیده تخم مرغ را حتما با هم مصرف کنید.

6. جگر گاو نیز منبع سرشار از ویتامین D به همراه بسیاری دیگر از مواد مغذی مانند ویتامین A، آهن و پروتئین است.

آشنایی با ویتامین D

منابع مفید برای تامین ویتامین d
7. روغن کبد ماهی که با طعم دهنده هایی چون نعنا یا مرکبات و یا به شکل کپسول های مکمل ارائه می شود، منبع غنی از این ویتامین به شمار می آید.

8. آب پرتقال غنی شده با ویتامین D نیز برای دریافت دوز مورد نیاز روزانه این ویتامین گزینه مفیدی است.

9. غلات غنی شده با ویتامین D نیز به همراه شیر یا آب پرتقال غنی شده منبع مفید این ویتامین هستند.

10. برخی قارچ ها نیز درست مانند انسان مقادیر زیادی ویتامین D در تماس با نور خورشید تولید می کنند. قارچ هایی که در تاریکی پرورش می یابند، عاری از این ویتامین هستند اما برخی از گونه های قارچ ها که در تماس با اشعه فرابنفش خورشیدی رشد می کنند، سرشار از ویتامین D هستند.

11. ماهی های چرب مانند ماهی آزاد از منابع اصلی و غنی ویتامین D به حساب می آیند.


12. چراغ ها و لامپ های فرابنفش نیز برای افرادی که در معرض خطر فقر شدید ویتامین D هستند، تجویز می شوند.

مکملهای ویتامین d
مصرف غذاهای غنی از ویتامین دی بهترین راه دریافت آن است. اگر هنوز برای دریافت مقدار کافی ویتامین دی نیاز به کمک دارید دو نوع مکمل برای شما وجود دارد. دی2 (ارگوکلسیفرول) همان نوع ویتامین دی است که در غذا یافت می شود و دی3 (کوله کلاسفرول) نوعی از ویتامین دی است که از نور خورشید در بدن ساخته می شود. این دو به طرق متفاوتی تولید می شوند اما هر دو سطح ویتامین دی در خون را افزایش میدهند. بیشتر مولتی ویتامینها 400 واحد ویتامین دی دارند. برای تهیه بهترین مکمل مناسب خودتان با پزشک صحبت کنید.

چه مقدار ویتامین d نیاز دارید؟

مقدار مجاز توصیه شده روزانه ویتامین دی 600 واحد در روز برای بزرگسالان تا سن 70 ساله است. افراد 71ساله و پیرتر باید 800 واحد در روز از رژیم غذایی شان دریافت کنند. برخی از محققان دوز بالاتر ویتامین دی را توصیه میکنند اما مقدار بیش از حد آن می تواند به بدن آسیب برساند. مطابق اظهارات انجمن پزشکی امریکا، مقدار بالای 4000 واحد در روز خطر آسیب را افزایش میدهد.

ویتامین d برای کودکان
بیشتر کودکان و نوجوانان ویتامین دی کافی از شیر مصرفی دریافت نمی کنند. در این صورت باید مکمل حاوی 400 تا 600 واحد مصرف کنند. این میزان اغلب در مولتی ویتامین های جویدنی وجود دارد. کودکان مبتلا به برخی از بیماریهای مزمن مانند فیبروز کیستی ممکن است در خطر بیشتر کمبود ویتامین دی قرار داشته باشند. با پزشک کودک درباره نیاز به ویتامین دی بیشتر صحبت کنید.

خطرات، عوارض جانبی و تداخلات دارویی ویتامین D چه هستند؟

عوارض جانبی: در مقادیر نرمال بنظر می رسد ویتامین D عوارض جانبی کمی داشته باشد. مصرف روزانه بیشتر از 4000 IU ویتامین D می تواند خطراتی را بهمراه داشته باشد.

تداخلات دارویی:ویتامین D می تواند با خیلی از داروها از جمله داروهایی که برای فشارخون بالا و مشکلات قلبی تجویز می شوند، تداخل داشته باشد.اگر روزانه دارو مصرف می کنید، قبل از دریافت مکمل های ویتامین D با پزشکتان مشورت نمایید.

خطرات: مصرف زیاد ویتامین D می تواند باعث از درست دادن اشتها، ادرار پی در پی و کاهش وزن شود. همچنین میزان زیاد ویتامین D می تواند باعث ایجاد مشکلات کلیوی و قلبی شود.

انواع “سانسوریا” و روش های نگهداری از آن

با روش های کاشت و نگهداری از گیاه “سانسوریا” می توانید در ادامه این مطلب از سایت نمناک آشنا شوید.

تکثیر و پرورش گیاه سانسوریا
از گیاهان مورد استفاده زیاد در خانه ها می باشد .سانسوریا (سانسویریا ) یا شمشیری یا نیزه ای که در انگلیس گاهی به آن زبان مادر شوهر (Mother in lows tongue ) می گویند .
مشخصات:اسم علمی این گیاه Sansevieria trifasciata از خانواده Liliaceaeمی باشد.
این جنس شامل 60 گونه از گیاهان چندساله همیشه سبز است. گونه مورد نظر بومی غرب آفریقا بوده و ارتفاع آن درحدود 45 سانتی متر ودر شرایط مناسب تا حدود یک متر می رسد . برگهای این گیاه مستقیم و شمشیری شکل هستند. برگها سبز تیره بوده، رگههای نوار مانند عرضی خاکستری دارند. در نوع ابلق این گیاه زینتی ، برگ ها مخلوطی ازسبز در متن و زرد در کناره ها هستند . این گیاه نسبت به شرایط نامساعد محیطی مقاوم بوده ودر نقاطمختلف منزل می توان آن را نگهداری کرد .گل آن ساقه ای زیبا و معطر میباشدو در شرایط مناسب گل می دهد.این گیاه بومی مناطق گرمسیری آفریقای جنوبی است و به صورت بوته ای رشد می کند.گیاه سانسوریا گونه ای از خانواده سوسنیان یا لیلیاسه است. این گیاه زیستی چند ساله، همیشه سبز بوده و برگ های شمشیری و کشیده ای به رنگ سبز دارد. زیستگاه اصلی این گیاه غرب آفریقا می باشد. طول گیاه گاهی بیش از یک متر می رسد. سانسوریا دارای گونه های کوتاه و بلند می باشد. این گیاه نسبت به شرایط نامساعد محیطی مقاوم بوده و در نقاط مختلف منزل می توان آن را نگهداری کرد.
عکس سانسوریا
نگهداری و کاشت سانسوریا
این گیاه همچنین دارای گلی است که به رنگ ترکیبی سبز و سفید در بخش میانی گیاه می روید البته گل آن جذابیت خاصی ندارد اما معطر است.سانسوریا گیاهی است دارای ریزوم از خانواده لاله ، گیاهی برگ زینتی است و تنوع زیادی در اندازه برگ و رنگ برگ در این گیاه وجود دارد. برگ ها در سانسوریا ضخیم، مستقیم، سخت و شمشیر مانند می باشد. نوع ابلق آن محبوبیت بیشتری دارد.ساقه در این گیاه وجود ندارد و برگ ها مستقیم از سطح خاک خارج می شود. ولی دارای ساقه زیرزمینی بنام ریزوم می باشد که برگ ها مستقیماً از رویی این ساقه های زیرزمینی خارجج می شود و برای تکثیر از آنها استفاده می شود.
انواع گیاه سانسوریا
سانسوریا برگ ساده پا کوتاه و پا بلند، سانسوریا برگ ایلق پاکوتاه و پا بلند انواعی از این گیاه هستن که بیشتر میبینیم.
تکثیر سانسوریا
سانسوریا را می توانید ازطریق تقسیمات برگ تکثیر کنید. ولی، نوارهای زرد رنگی که در سر تا سر دوطرف طول برگ امتداد داد از بین می روند. بنابراین بهتر است، این گیاه رااز طریق پاجوش تکثیر کنید. اواخر بهار تا اواسط تابستان که گیاه در مقابلجابجایی مقاوم است. بهترین زمان برای تکثیر است.برای این کار، گیاه راازگلدان بیرون آورید و پاجوشهایی را که بلندی آنها به 20 سانتیمتر میرسند، با دقت جدا کنید و درگلدان مناسب حاوی کمپوست مخصوص گیاهان گوشتی و کاکتوس قرار دهید. اگر پاجوش زیاد تکانمی خورد چوبی را به عنوان تکیه گاه در گلدان بگذارید تا گیاه محکم شود. گلدان را در نور مناسب و دمای حدود 18 تا 21 درجه سانتیگراد نگاه دارید وسعی کنید خاک همیشه خیلی کم ،مرطوب باشد.
درقلمه برگ ، برگ ها را به قسمت هایی به طول 10 سانتی متر بریده و در دمای 20- 18 درجه به صورت عمودی در محیط کشت (ماسه ) قرار می دهیم تا ریشه وجوانه نا بجا از محل بریده شده برگ ظاهر گردد . این روش تکثیر بسیار راحتاست ولی چنانچه از گونه های ابلق استفاده گردد ، گیاهان جدید ایجاد شدهدارای حاشیه طلایی نخواهند بود . طولانی بودن تا رسیدن به نتیجه مطلوب می باشد.
روش ازدیاد ازروش پا جوش در زمان کوتاهتر و اسان تر از راه قلمه برگ می باشد ونتیجه بهتری نیز دارد. برای رسیدن به نتیجه مطلوب تر و کوتاه تر چند پا جوش را در یک گلدان بکارید.
• دقت داشته باشید در زمان تکثیر به روش برگ، هر قطعه از سانسوریا رو وارونه در ماسه نزارید چون گیاه شما از بین میره.
• برای تکثیر قلمه برگی سانسوریا از واریته دور طلایی قبل از کاشت در ماسه حتما یک قطعه از پایین قلمه بصورت هشتی ببرید و بعد گیاه رو بکارید. این کار کمک میکنه جوانه های تازه متولد شده هم دور طلایی باشن در غیر این صورت جوانه های جدید ساده بوجود میان.
• این گیاه توانایی بالایی در تصفیه هوای محیط داره. پس بهتون پیشنهاد میکنم از این گیاه در اتاق خوابتون استفاده کنید. هم زیبایی خاصی به اتاق خوابتون میده و هم سلامتی رو براتون به ارمغان میاره.
• یکی از نکات مفید و مثبت دیگه ای که این گیاه کم توقع داره اینه که بخاطر بافت پر آب و گوشتی خودش توانایی بسیار زیادی در مقاومت در برابر بی آبی و خشکی داره. پس با خیال راحت به سفرهای دو سه هفته ای برید و هیچ نگرانی نداشته باشید.
• شاید اینو ندونید اما سانسوریا در زمان بالغ شدنش به گل میشینه ینی تولد یک گل خوشبو از سانسوریا که هوا رو معطر میکنه. این گل به رنگ سفید و سبز هست اما زیبایی خاصی نداره.
سانسوریا ابلق
پرورش سانسوریا ابلق از روش تکثیر با قلمه:
مقاله ای که می گوید با استفاده از روش قلمه برگ میتوان سانسوریا ابلق را تکثیر کرد:از آن جایی که اکثر افراد علاقه مند به تکثیر این گیاه میدانند که بعد از تکثیر سانسوریا بروش قلمه برگ دیگر نمی توان انتظار داشت گیاه جدید بصورت ابلق باشد(یعنی دارای نوارهای طلایی رنگ حاشیه) و تماما سبز رنگ میشود. ابتدا باید توجه داشت که خود گیاه ابلق باشد تا بتوان نوع ابلق را از آن بدست آورد.برای قلمه،برگ هایی را انتخاب کنید که تازه و بلند باشند،برگ های کوچک سبز نمی شوند(جوانه نمی زنند)،از برگ های بلند که بالغ شده اند استفاده کنید – حدود 30 سانت به بالا.برگ را هر 8 سانت به 8 سانت ببرید.حال برگ ها را 2 یا 3 روز کنار گذاشته تا آماده کاشت شوند. به یاد داشته باشید که برگ ها را سر و ته نکارید.برای اینکه گیاه شما ابلق بماند (با نوارهای حاشیه طلایی رنگ) ،باید پایین برگ را به صورت عدد هشت برش دهید،در واقع یک مثلث از پایین برگ (قلمه 8 سانتی)جدا نمایید.اگر این کار را انجام ندهید گیاه شما ساده و سبزرنگ خواهد شد!حال بستر ماسه تهیه کرده و برگ ها را درون آن فرو نمایید تا حدی که قسمت هشت شکل زیر خاک رود.تعداد برگ ها در گلدان اهمیتی ندارد و می توان آن ها را به صورت فشرده در حدود 10 عدد در یک گلدان با قطر دهانه 20 سانت کاشت. گلدان را در محلی با دمای 18-20 درجه قرار میدهیم.
پس از گذشت 3 هفته برگ ها شروع به ریشه دار شدن می کنند و در هفته چهارم جوانه می زنند،آنوقت می توان آن ها را جدا کرده و در گلدان های مجزا قرار داد.مناسب ترین خاک برای آنها مخلوطی از 2 قسمت خاک برگ پوسیده و یک قسمت خاک لومی است.
با این روش می توان سانسوریا را به صورت ابلق تکثیر کرد،با کمی دقت به تصویر بالا مشخص می شود که با حذف قسمت سبز رنگ از برگ،گیاه ناچار می شود برای جوانه زدن از دو پایه خود که دارای نوارهای طلایی رنگ هست اقدام کند و به همین دلیل ابلق می شود.
نیازها :
نور :نور کامل بهترین شرایط نوری این گیاه است ولی در سایه هم قادر به ادامه زندگی است ، تابش مستقیم آفتاب را تحمل نمی کند
کود:
کود مورد نیاز سانسویریا را می توان به میزان 3 گرم در لیتر، هر هفته یکبار، از فروردین تا مهر ماه ، مصرف نمود
دما :
در زمستان تا درجه حرارت 10 درجه سانتیگراد قدرت تحمل دارد ولی درجه حرارت مطلوب در این فصل 16 است، در تابستان در درجه حرارت مطلوب برای انسان 24 درجه . نسبت به سرما حساس است و سرمای بیش از حد تاب نمی آورد و دچار یخ زدگی می گردد.
آبیاری:
سانسوریا به علت داشتن ساقه های گوشتی و ابدار نیاز ابی پایینی داره پس از ابدهی بیش از حد ممکن خودداری کنید. ابیاری سانسوریا در تابستان هفته ای یکبار ودر زمستان ده روز الی دو هفته یکبارانجام میشه . در ضمن از ابپاشی و غبار پاشی روی ساقه های این گیاه خودداری کنید.
خاک:
بهترین خاک برای سانسوریا خاک لوم و سنگین هست. یعنی مخلوطی از شن، ماسه، رس و مواد آلی یا همون “برگ پوسیده یا کود دامی پوسیده” البته به میزان کم. سانسوریا در خاک سنگین رشد بسیار مطلوبتری خواهد داشت و به سرعت بیشتری جوانه و پاجوش می دهد.
سانسوریا
خاصیت های سانسوریا
عوارض و درمان:
زخم های سفید پنبه ای شکل روی برگها مشاهده میشود :عامل ان حشره است،با پنبه آغته به سم حشره کش افات را از بین ببرید و یا هر 14 روز یکبار سمپاشی کنید.
نقاط قهوه ای روی برگها مشاهده میشود:علت ان استفاده از مواد براق کننده شمیایی است،غبارپاشی برای تمیز کردن برگها کفایت میکند.
روی برگها نقاط سوخته مشاهده میشود و حاشیه انها خشک شده است:برگها در تماس با شیشه داغ هستند،برگها را ازاد کنید.
برگهای جدید نرم هستند و میریزند :تغذیه بیش از اندازه عامل ان است،تغذیه را قطع کنید،گیاه کم توقع است و نصف میزان توصیه شده را لازم دارد
برگها خشک شده و قهوه ای میشوند :گیاه خیلی تشنه است،گلدان را به مدت 15 دقیقه درون تشت پر از اب قرار دهید.
برگهای جدید بد شکل و حشرات ریزی روی انهاست:عامل ان شپشک است،با سم حشره کش نفوذی هر دو هفته یکبار تا رفع علائم سمپاشی کنید.
لکه های قهوه ای روی برگها است:برگهای صدمه دیده را حذف کنید،ابیاری بیش از اندازه عامل ان است،ابیاری را قطع کنید تا سطح خاک خشک شود،سپس ابیاری را با میزان کمتری شروع کنید.
برگها رنگ پریده و نقوش انها زایل شده است:نور کم است،گیاه را به روشنایی منتقل کنید،مواظب تابش مستقیم افتاب باشید.
برگها از قاعده شروع به پوسیدن نموده اند :ابیاری بیش از اندازه عامل ان بوده است،اجازه دهید سطح خاک گلدان قبل از ابیاری خشک شود،سپس ابیاری نمائید،اگر لکه های پوسیده در سطح بر مشاهده شدند،عامل ان غبارپاشی است،این گیاه احتیاج به غبارپاشی ندارد.
خواص «سانسوریا»
- یکی از خواص این گیاه که آن را برای استفاده در منازل مناسب کرده است توانایی این گیاهان در پاک سازی هوا است. بنا بر
تحقیقات انجام شده این گیاه می تواند سموم و گازهای آلوده موجود در هوا مانند "تولوئن " یا " فرمالدئید " را تصفیه کند. از
این رو کارشناسان توصیه می کنند که از این گیاه در اتاق خواب استفاده شود تا با تصفیه هوا خوابیدن بسیار راحت تر شود.-
"سانسواریا" به مانند سایر اعضای خانواده کاکتوس ها از مقاومت بالایی در هوای گرم و خشک برخوردار است و می تواند در
درون ساقه و برگ های خود حجم زیادی از آب را برای مدت زمانی طولانی نگاه دارد. در زمان های قدیم از این گیاه برای تهیه
فیبر و گاهی از برگ های آن برای بانداژ زخم ها استفاده می شده است. امروزه بیشتر از این گیاهان برای زیبا سازی محیط های
خانگی مخصوصا آپارتمان ها استفاده می شود. این گیاه دارای رشد بسیار آرامی است و برای سالهای طولانی سبز و شاداب باقی
می ماند.- این گیاه همچنین دارای گلی است که به رنگ ترکیبی سبز و سفید در بخش میانی گیاه می روید البته گل آن
جذابیت خاصی ندارد اما معطر است.

اجاره دیزل ژنراتور

اجاره دیزل ژنراتور

یکی از خدمات مجموعه که دارای اهمیت زیادی بوده و بسیار مقرون به صرفه می باشد، اجاره دیزل ژنراتور است.

دیزل ژنراتور یکی از رایج ترین تجهیزات تولید برق و جریان الکتریسیته به شمار می آید که کاربردهای زیادی دارد.

از دیزل ژنراتور زمانی که نیاز به دسترسی به برق شهری نیست یا دچار قطعی برق شده ایم استفاده می کنیم.

دیزل ژنراتورهای بزرگ جهت استفاده در صنایع مختلف و دیزل ژنراتورهای کوچک جهت استفاده در مصارف خانگی می باشد.

از مزایای اجاره دیزل ژنراتور که زمان اجاره دیزل ژنراتور لحاظ می گردد، سوخت آن است که مصرف کمی دارد.

از ویژگی های مهم دیزل ژنراتور، تأمین و تولید برق برای مدت زمان های مختلف است.

طول عمر بالای دیزل ژنراتور موجب شده است از این دستگاه، در صنایع گوناگون استفاده گردد.

ساختمان دیزل ژنراتور

از اجزا و بخش های مختلف ساختمان دیزل ژنراتور، قطعاتی هستند که هر کدام فعالیت های مختص به خود را انجام می دهند:

  • موتور
  • ژنراتور
  • مخزن سوخت ژنراتور
  • رگلاتور ولتاژ
  • سیستم خنک کننده
  • سیستم روغن و ژنراتور
  • شارژر باطری
  • سیستم کنترل
  • سکوی اتصال
  • سیستم دود خروجی ژنراتور

هر یک از بخش ها و قطعات دیزل ژنراتور دارای مدل های مختلفی هستند که زمان اجاره دیزل ژنراتور لحاظ می شوند.

مهم ترین بخش دیزل ژنراتور، موتور است که وظیفه تحویل توان مکانیکی را دارد و توان الکتریکی خروجی را مشخص می کند.

ژنراتور وظیفه تولید توان الکتریکی دیزل ژنراتور را بر عهده دارد که نوع آن بر حسب نیاز متقاضیان مشخص می شود.

مخزن سوخت ژنراتور دارای حجم مشخصی است که بر حسب نوع دیزل ژنراتور متغیر و متفاوت است.

رگلاتور ولتاژ وظیفه تنظیم ولتاژ خروجی ژنراتور را بر عهده دارد که با قطعات دیگر ارتباط برقرار می کند.

سیستم خنک کننده جهت خنک کردن دیزل ژنراتورها قرار داده می شود که موجب افزایش عملکرد دیزل ژنراتور می شود.

سیستم روغن و ژنراتور در زمینه کنترل روغن اجزای مختلف دیزل ژنراتور تعبیه می شود.

شارژر باطری، میزان شارژ باتری را نشان داده و وظیفه شارژ کردن باطری را بر عهده دارد.

سیستم کنترل وظیفه کنترل الکتریکی کل سیستم را بر عهده دارد. سکوی اتصال نیز جهت قرارگیری تجهیزات تعبیه می شود.

سیستم دود خروجی ژنراتور جهت جدا کردن دود سمی خروجی از دیزل ژنراتور در نظر گرفته می شود.

اجزای دیزل ژنراتور

از مهم ترین اجزای دیزل ژنراتور که در اجاره دیزل ژنراتور لحاظ می شود، موتور دیزل ژنراتور می باشد.

انواع موتورهای دیزل ژنراتورها به طور کلی شامل موارد زیر می باشد که هر کدام ویژگی های مشخصی دارد:

  • موتور دیزل ژنراتور پرکینز (Perkins)
  • موتور دیزل ژنراتور کامینز (Cummins)
  • موتور دیزل ژنراتور ولوو پنتا (Volvo Penta)
  • موتور دیزل ژنراتور دوسان (Doosan)
  • موتور دیزل ژنراتور ام تی یو (Mtu)
  • موتور دیزل ژنراتور دویتس (Dutz)
  • موتور دیزل ژنراتور لوول (Lovol)
  • موتور دیزل ژنراتور موتورسازان

بخش دیگری از دیزل ژنراتور که در فرآیند اجاره دیزل ژنراتور مورد بررسی قرار می گیرد، شامل سیستم های زیر است:

  • سیستم سوخت رسانی
  • سیستم راه اندازی
  • سیستم خنک کننده
  • سیستم روغن کاری
  • سیستم گرم کننده آب اطراف سیلندر
  • سیستم تنظیم کننده دور یا گاورنر
  • سیستم تنظیم کننده ولتاژ
  • سیستم توربو شارژر
  • سیستم اگزوست
  • سیستم قطع اضطراری و آلارم

موتور ژنراتورها با توجه به مصرف سوخت به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که شامل موارد زیر است:

  • بنزین سوز
  • گاز سوز
  • دوگانه سوز
  • گازوئیل سوز

مولدهای دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور بر حسب کاربرد، توسط کارخانه چهار نوع مولد پایه، دائم، اضطراری و چند منظوره را لحاظ می کنند.

اجاره دیزل ژنراتور با توجه به نوع مولد انجام می شود.

مولد های پیشنهادی کارخانه های سازنده دیزل ژنراتور شامل موارد زیر می باشد:

  • مولد اضطراری یا Standby
  • مولد پایه یا Prime
  • مولد دائم یا Continuous
  • مولد چند منظوره

مولد اضطراری زمانی که مکانی دچار قطع شدن برق شد، به صورت اتومات اقدام به تولید و تأمین برق می کند.

ژنراتور با مولد اضطراری به نحوی طراحی شده اند که تا چند ساعت در ماه فعالیت می کنند و پیوسته کار نمی کنند.

مولد پایه در مکان هایی همچون نمایشگاه، اردوگاه، کمپ و اکتشاف معادن که نیاز موقتی به برق دارند، کاربرد دارد.

مولد دائم جهت استفاده در امور نیروگاهی یا برق سراسری کاربرد دارد که برای زمان های نامحدود در نظر گرفته می شود.

مولد چند منظوره بهتر است در اهدافی که مربوط به رویکردهای اقتصادی است مورد استفاده قرار نگیرد.

اجاره دیزل ژنراتور با توجه به کاربرد هر یک از مولد های پیشنهادی کارخانه به متقاضیان داده می شود.

ویژگی های دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور دارای قابلیت ها و مزایایی است که لازم است مورد توجه قرار گیرد.

از قابلیت های سیستم کنترلی دیزل ژنراتور که زمان اجاره دیزل ژنراتور لحاظ می گردد، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استارت اتوماتیک دیزل ژنراتور
  • طراحی سیستم کنترلی دیزل ژنراتور بر اساس میکرو کنترلر
  • قابلیت کنترل، مونیتورینگ و تنظیم با استفاده از کامپیوتر تحت ویندوز
  • قابلیت تنظیم پارامترهای زمانی از روی پنل
  • قابلیت کار با ولتاژ متغیر به طور اتوماتیک از ۱۲ تا ۴۸ ولت
  • داشتن نشانگر زمان کار دیزل ژنراتور
  • قابلیت نمایش ولتاژ، فرکانس و آمپراژ
  • قابلیت نمایش دور موتور
  • قابلیت کار در حالت های اتوماتیک و دستی
  • تشخیص آمادگی و اندازه گیری سه فاز شهری

اجاره دیزل ژنراتور با توجه به اجزای آن که متشکل از موتور دیزل، ژنراتور و قطعات جانبی می باشد انجام می شود.

سایر متعلقات دیزل ژنراتور شامل شاسی، تابلو فرمان، کانوپی یا اتاقک سایلنت، گاری سیار دو چرخ و چهار چرخ می باشد.

کاربرد دیزل ژنراتور

متقاضیانی که در جهت اجاره دیزل ژنراتور اقدام می کنند، لازم است از کاربردهای دیزل ژنراتور مطلع و آگاه باشند.

از کاربردهای دیزل ژنراتور در صنایع مختلف، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • صنعت حمل و نقل جاده ای
  • صنایع و معادن
  • حمل و نقل هوایی
  • کشتی های اقیانوس پیما
  • فناوری اطلاعات و سیستم های کامپیوتری
  • بیمارستان و مراکز درمانی

دیزل ژنراتور جهت استفاده در کامیون ها، اتوبوس ها، قطار، خودروهای بنزینی، لودر و بیل مکانیکی تولید می شود.

امروزه کاربرد دیزل ژنراتور در بهره برداری از منابعی همچون سنگ آهن، ماسه، شن، نفت، گاز و زغال سنگ زیاد می باشد.

کاربرد دیگر دیزل ژنراتور در وقوع بلایای طبیعی مانند زلزله، سیل و طوفان می باشد که جهت استفاده در بیمارستان مهم می شود.

با توجه به اینکه دیزل ژنراتور دارای کاربردهای مختلفی می باشد، اجاره این محصول روشی مقرون به صرفه و مهم ارزیابی می گردد.

سایت فروشگاهی با وردپرس

سایت فروشگاهی با وردپرس ، امروزه بسیاری از افراد به سمت فروش محصولات و خدمات اینترنتی سوق پیدا کرده اند. افراد زیادی تمایل دارند بخشی از سود و درآمد خود را از اینترنت به دست آورند. برای رسیدن به این هدف داشتن یک سایت ایرنترنتی بسیار ضروری است. برای ساخت چنین فروشگاه های اینترنتی، سایت سازهای مختلف با امکانات متنوعی وجود دارد اما ووکامرس یک افزونه فروشگاه ساز است که بر روی وردپرس نصب شده و به راحتی قابل کنترل و تنظیم است. به همین دلیل قصد داریم طراحی سایت به وسیله ووکامرس را در شش قدم ساده و به طور خلاصه برای شما شرح دهیم.

طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس
فروشگاه های اینترنتی با هدف فروش محصولات فیزیکی یا خدمات به صورت مجازی تاسیس می شوند. هر کدام از آن ها سهمی را در فروش اینترنتی به خود اختصاص داده اند. اما آیا می توان بدون داشتن یک وبسایت خوب و کاربردی به چنین نتیجه و فروش عالی رسید؟
شاید نظر شما کمک از شبکه های اجتماعی نظیر: فیس بوک یا اینستاگرام باشد، ما این نظریه را می پذیریم و آن را رد نمی کنیم اما آیا به اندازه وب سایت می تواند کاربردی و موثر باشد؟ می تواند درصد فروش شما را به اندازه قابل توجهی بالاببرد؟ قاعدتا خیر. داشتن وب سایت به معنی اعتبار برای کسب و کار شناخته می شود و این مسئله کوچکی نیست که بخواهیم به راحتی از کنار آن عبور کنیم.
برای دست یافتن به چنین اعتباری می خواهیم نحوه طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس را بررسی کرده و مسیر راه اندازی آن را به شما توضیح دهیم پس با ما همراه باشید:
استفاده از وردپرس و ووکامرس برای ساخت فروشگاه اینترنتی
ووکامرس تنها یک افزونه تجاری بوده و بر روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس قابل نصب است و از این طریق آن را تبدیل به یک پلتفرم تجاری می کند. ووکامرس یک افزونه رایگان به شمار می رود و دقیقا از مادر خود یعنی وردپرس تبعیت دارد و به طور رایگان در اختیار افراد قرار می گیرد.
برخی از ویژگی های ووکامرس
افزونه ای معروف و محبوب و مورد تائید همگان می باشد.این افزونه دارای امکانات غنی و کامل است.می توانید این افزونه را بدون کمک شخص ثالثی استفاده و تنظیم کنید.به راحتی و به سرعت قابل تنظیم و اجرا می باشد.با هر قالب استانداردی سازگار است.با ووکامرس چه محصولات یا خدماتی را می توانید به فروش برسانید؟
موارد زیادی مانند: فروش محصولات دیجیتالی مثل نرم ‌افزار، کتاب الکترونیکی و…محصولات فیزیکیخدمات (ارائه خدمات هاست و دامنه)سیستم رزرواسیونسیستم همکاری در فروششما با کمک ووکامرس می تواند سایت فروشگاه اینترنتی با خدمات بالا ساخته و به فروش خوبی برسید و هر نوع محصولی را که در اختیار دارید به راحتی به فروش برسانید.
چگونه با ووکامرس یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم؟
هدف این آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی با آسان ترین راه ها و روش ها است. می خواهیم روش انجام این کار را به شما اموزش دهیم:
قدم اول: انتخاب نام دامنه و سرویس هاست.
چه برای طراحی یک فروشگاه اینترنتی و چه برای طراحی یک سایت معمولی، شما باید دو فاکتور اصلی و مهم انتخاب و ثبت دامنه و انتخاب سرویس هاست را در نظر بگیرید. برای این کار بهتر است از یک سرویس هاست قدرتمند، ترجیحا هاست وردپرس استفاده کنید. همچنین برای این کار در انتخاب نام دامنه نیز دقت لازم وکافی را داشته باشید. این نام قرار است برای همیشه به عنوان نام وب سایت شما به نمایش درآید.
قدم دوم: نصب وردپرس
بعد از خرید هاست و ثبت وردپرس باید منتظر باشید تا طی ۲۴ الی۴۸ ساعت این شبکه تنظیم گردد. سپس وردپرسی دریافت می کنید که باید آن را نصب کنید. برای این کار می تواند از آموزش نصب و راه اندازی وردپرس استفاده کنید. نصب آن بسیار ساده و راحت است و تنها ۵ دقیقه از وقت شما را می گیرد.
قدم سوم: نصب ووکامرس( کاملا رایگان)
همانگونه که قبلا توضیح دادیم، ووکامرس یک افزونه وردپرسی است که در مخزن وردپرس قرار دارد. آن را دریافت کنید و در مسیر افزونه ها نصب کنید. بعد از نصب آن به پیکربندی ووکامرس می رسید. پیشنهاد می کنیم که آن را طبق نصب و راه اندازی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس انجام دهید. برگه هایی که در طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس لازم است، عبارتند از:
برگه فروشگاه: محلی است که تمام محصولات شما در آن قرار می گیرد و در آن نمایش داده می شود.برگه سبد خرید: زمانی که مشتری محصولی را بر می گزیند، ابتدا به این برگه منتقل می شود و سپس مراحل تکمیلی را می گذراند.برگه صورتحساب: در این برگه مشتری مشخصات، نوع پرداخت و دریافت کالا را تعیین کرده و سپس به سمت درگاه بانک هدایت می شود.برگه حساب کاربری: نوعی پروفایل کاربری است که از طریق آن مشتری برای خرید در سایت شما عضو می گردد.تمامی گزینه های ذکر شده در طراحی فروشگاه اینترنتیبه عنوان یک ضرورت شناخته می شوند و حتما باید در سایت وجود داشته باشند. خوشبختانه تمامی آن ها بعد از نصب ووکامرس در قسمت برگه ها ایجاد می شوند.
قدم چهارم: افزودن محصولات
محصول شما چه فیزیکی و چه مجازی، باید در فروشگاه و مجموعه محصولات شما اضافه شود. قاعدتا شما طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس را برای اضافه کردن محصول خود انجام داده اید. برای این منظور در ووکامرس می توانید از بخش محصولات، محصولات مورد تائید خود را برگزینید.
قدم پنجم: انتخاب قالب مناسب برای فروشگاه اینترنتی
شاید از خود می پرسید چرا قبل از این که محصول اضافه کنیم، داریم برای یک قالب فروشگاهی وردپرس تلاش می کنیم؟ کاملا مشخص است. زمانی که شما محصولی در اختیار ندارید نمی توانید قالبی را که نصب کرده اید درست ببینید. چون هر قالب برای هر صفحه به طور جداگانه طراحی شده و یا هر بخش آن دارای شکل خاصی است. پس پیشنهاد می شود که اول با همان قالب پیشفرض محصولات را انتخاب کرده و سپس قالب مورد نظر را نصب و اجرا کنید.
تفاوت قالب ووکامرس با قالب معمولی
به طور پیشفرض، قالب ووکامرس با همه قالب های وردپرس استاندارد هماهنگ است. این یک خبر فوق العاده است. به خصوص زمانی که شما از قبل یک قالب در اختیار داشته باشید و اکنون می خواهید یک فروشگاه اینترنتی را بر روی آن نصب کنید. اما زمانی که بخواهید از میان قالب های فروشگاهی یک مورد را انتخاب کنید باید بتوانید از طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس، از قالب های رایگان و پرمیوم استفاده کنید.
اگر خودتان قصد دارید که قالب ووکامرس شخصیتان را طراحی کنید باید اصول زیر را رعایت کنید:
طرح شما باید به گونه ای باشد که نه شما و نه مشتریتان را گیج نکند.قسمتی را برای محتوای بلاگ و محتوای محصولات خود قرار دهید.حتما به فکر یک ساید بار مفید باشید. ساید بار امکان دسترسی سریع را برای شما فراهم می کند.از کاربران موبایلی خود غافل نشوید.همواره از فهرست های ساده و مشخصی استفاده کنید.قدم ششم: توسعه فروشگاه ووکامرس
برای ووکامرس افزونه های زیادی ایجاد شده که به کامل شدن آن کمک می کند اما هر افزونه را نباید نصب کرد و تنها می بایست موارد مورد نیاز برای طراحی یک سایت فروشگاهی را نصب و مورد استفاده قرار داد.

منبع: https://templatehama.com/%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%88%d8%b1%d8%af%d9%be%d8%b1%d8%b3/

بک لینک رایگان

بک لینک رایگان ، بک لینک ها اصطلاحی هستند که با لینک های خارجی به سایت و صفحات شما مرتبط هستند و با افزایش رقابتی شدن سئو و نیاز بیشتر به بک لینک راه های بدست آوردن بک لینک نیز افزایش یافته است. برای داشتن بک لینک چند راه وجود دارد ولی در اینجا به روش های بدست آوردن بک لینک رایگان اشاره می کنیم.

24 روش برای بدست آوردن بک لینک رایگان با ارزش1. جعبه های داخلیدر مقدمه خود در بالا ، ما ذکر کردیم که بک لینک ها اصطلاحی هستند که با لینک های خارجی به سایت و صفحات شما مرتبط هستند ، اما لینک های داخلی نیز با این اصطلاح مطابقت دارند. همه بک لینک به نحوه تعامل موتورهای جستجو با وب سایت شما کمک می کند زیرا آن ها به مرورگرهای سایت که برای توسعه و بروزرسانی فهرست های موتورهای جستجو استفاده می کنند ، می فهمانند که چگونه محتوای شما با محتوا در وب سایت های دیگر ارتباط دارد.
پیوندهای داخلی به ایجاد یک تجربه عالی کاربر کمک می کنند، زیرا بازدید کنندگان می توانند به راحتی سایت شما را گشت و گذار کنند و مقالاتی را پیدا کنند که به صفحه ای که قبلاً مشاهده می کنند اضافه یا مطابقت دارند. این مهم در SEO است زیرا به شما امکان می دهد تا بازدیدكنندگان را حفظ كنید: کاربران به جای جستجو کردن در سایت برای یافتن اطلاعات اضافی و مرتبط با موضوع مورد نظر ، به وسیله ی لینک های داخلی که شما ایجاد کردید ، کار جستجو برای آن ها آسان تر خواهد شد.
لینک های داخلی به نفع شما هستند ، زیرا اگر ذر محتوای خود اصطلاحاتی داشته باشید که مربوط به کسب و کار خودتان باشد و نیاز است که برای کابران توضیح داده شود، با لینک داخلی به محتوای موردنظر باعث می شود تا هم کاربران متوجه آن اصطلاح شوند و هم محتوای شما زیبایی خود را حفظ کند.
مراقب باشید صفحات خود را با پیوندهای داخلی زیاد سنگین نکنید. یک قانون خوب برای نگه داشتن بک لینک در هر صفحه به زیر 100 است ، و می خواهید پیوندهای خارجی را برای شمارش درج کنید (خواهید دید که چرا کمی).
2. ارائه بهترین قیمتبه نظر می رسد که شما فقط به یک سایت دیگر کمک می کنید تا منابع خود را ایجاد کند و دیدگاه های بیشتری را برای خود ایجاد کند ، اما این خیلی مورد کمک به یکدیگر است. از این گذشته ، ارسال مهمان با نویسندگی شبح بسیار متفاوت است. به عنوان یک نویسنده ارواح ، هیچ گونه اعتباری برای محتوای مورد نظر دریافت نمی کنید. اما هر پست مهمان کاملاً به نویسنده اعتبار دارد ، نه سایت میزبان.
البته ، این به سایت میزبان کمک می کند تا نمایی ایجاد کند ، اما این برای نویسنده مهمان خوب است زیرا بیشتر از این موارد شامل بک لینک به سایت شما می شود. ارسال مهمان یکی از مواردی است که نه تنها در رابطه با ایجاد بک لینک برای بهبود رتبه بندی موتور جستجوگر خود برای SERP ها ، که به هیچ وجه نباید تنها تمرکز شما باشد. این یک روش عالی برای بیرون آوردن نام شما از آنجا ، قرار دادن مطالب شما در دسترس خوانندگان جدید و برنده شدن در افزایش دید آنلاین است. ارسال مهمان ، به ویژه برای سایت های معتبر در صنعت شما ، شهرت خود را به صورت آنلاین و به روشی بزرگ ایجاد می کند.
اما اگر بتوانید فرصت هایی را برای ایجاد پست های مهمان پیدا کنید ، اگر به صورت اشتباه پیش بروید ، می تواند طولانی باشد. یکی از ابزارهای مطمئنی برای کشف فرصت های تازه و مرتبط ، استفاده از سایت هایی مانند توییتر است. با استفاده از عملکرد جستجو ، می توانید به سرعت مرتب سایت های معتبری را پیدا کنید که به طور منظم به دنبال همکاران پست مهمان هستند. فقط “طاقچه” خود را + پست مهمان (مثلاً “SEO” + پست مهمان) تایپ کنید و نتایج را برای فرصت های جدید اسکن کنید.
3. به گزارشگر كمك كنيد (هارو)Help A Reporter Out (HARO) یک منبع آنلاین فوق العاده برای تولید لینک دهنده در سایت های خبری معتبر است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به عنوان یک منبع ثبت نام کنید و انجام آن کمتر از یک دقیقه طول می کشد و هر روز دوشنبه تا جمعه سه ایمیل دریافت خواهید کرد (در ساعت های 05:00 ، 12 و 35 و 17h35 ET). این درخواست های مبدأ است ، که لیستی از مقاله هایی است که خبرنگاران برای آن به اطلاعات نیاز دارند.
هر یک شامل یک خلاصه (معمولاً عنوان مورد نظر برای مقاله) ، دسته موضوع و آدرس ایمیل روزنامه نگار (همان جایی است که می خواهید اطلاعات را برای آن ارسال کنید). همچنین نام سایت مورد نظر در محل انتشار مقاله ، مهلت گزارشگر و توضیحی درمورد اطلاعاتی که به چه اطلاعاتی نیاز دارند ، می باشد.
مطمئناً ، شما نمی توانید به تک تک سؤالات کمک کنید. از یک چیز ، برای هر ایمیلی که دریافت می کنید می تواند بیش از صد نفر باشد و همه آنها به صنعت شما مربوط نمی شوند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که از طریق لیست جستجو کنید تا مواردی را پیدا کنید که منطقه شما را پوشش می دهد و سپس ارسال ایمیل به مشروبات الکلی گزارشگر!
در پیوند شما می خواهید پاسخ خود را به سؤال خبرنگاری و اطلاعات تماس خود وارد کنید – که می تواند پیوندی به سایت شما باشد.
شما تضمین نمی کنید که از هر سؤالی HARO که به آن پاسخ می دهید ، بک لینک بدست آورید ، زیرا ممکن است روزنامه نگار از اطلاعات ارائه شده استفاده نکند. از این گذشته ، او پاسخ های بسیاری را دریافت می کند ، و برخی ممکن است نسبت به سایرین اهمیت بیشتری داشته باشند. اما در بیشتر مواقع غیر از این ، از یک بک لینک در سایت با رتبه بالا پاداش می گیرید.
4. نظرات بلاگ و فرومهمه متوجه می شوند که برای کسب اطلاعات به وبلاگ هایی که دنبال می کنند روی آورده اند ، اما گاهی اوقات خوانندگان چیزی بیش از آنچه را که پست ارائه می دهد می خواهند یا به آن احتیاج دارند. این جایی است که شما وارد آن می شوید. وبلاگ هایی را پیدا کنید که صنعت شما را تحت پوشش مستقیم ، یا مستقیماً با ارسال برخی محصولات و (یا) خدماتی که بخشی از خود شما هستند ، پوشش دهند و از آنها دنبال کنید. دلایل زیادی برای انجام این کار وجود دارد و ما بعداً در این مقاله در مورد آنها بیشتر صحبت خواهیم کرد ، اما یکی از ساده ترین راه های انجام این کار می تواند به شما در ایجاد بک لینک کمک کند ، عبور از بخش نظرات است.
بسیاری از وبلاگ نویسان (و ما از جمله وبلاگ نویسی در سایت هایی مانند YouTube) نیز خوانندگان خود را دعوت می کنیم تا سوالی بپرسند یا نظرات ، داستان ها و ایده های خود را در بخش نظرات اضافه کنند. سؤالات اغلب توسط پوستر اصلی به آنها پاسخ داده می شود ، و بیشتر وبلاگ نویسان سعی می کنند به هر نظری پاسخ دهند ، اما اغلب برخی از بهترین پاسخ ها از سوی خوانندگان دیگر حاصل می شود. و این جایی است که شما وارد می شوید.
اول از همه ، اگر توجه کنید که اطلاعاتی وجود ندارد یا در این مقاله خیلی خوب گزارش نشده است ، می توانید با ارائه آن اطلاعات ، یک نظر پیشنهادی ارائه دهید. و با خواندن سؤالات سایر خوانندگان ، می توانید فرصت هایی برای ارائه پاسخ نیز پیدا کنید.
گاهی اوقات ، می فهمید که پاسخی که خواننده دیگر به دنبال آن است ، برای ارسال به عنوان نظر خیلی طولانی است. از این فرصت ها برای ارائه یک پاسخ خلاصه استفاده کنید و به پیوند مقاله خود پایان دهید.
تالار گفتمان دیگری مانند: Google Groups و همچنین گزینه های خاص صنعت (یا حتی محصول) مکان دیگری است که عمومی به آن روی می آورد. اینها تقریباً همان فرصتی را می دهند که در بخش نظرات وبلاگ وجود دارد.
5- امتحانات

همه شرکت ها ، بزرگ و کوچک ، دوست دارند توصیفاتی را که از طرف مشتری دریافت کرده اند نشان دهند. در واقع ، توجه خواهید کرد که اکثر سایت های تجاری چند توصیف برگزیده را در صفحه اصلی خود به نمایش می گذارند ، و تعداد معدودی صفحات کامل را به بررسی مشتری (که همیشه به صفحه اصلی پیوند دارند – اختصاص می دهند. معمولاً چیزی مانند “داستانهای موفقیت مشتری”). در اینجا نمونه ای از صفحه توصیفی به نظر می رسد.
بنابراین چگونه می توانید این امر را به روشی آسان برای کسب لینک های با کیفیت برای سایت خود تبدیل کنید؟ اولین قدم این است که بنشینید و لیستی از محصولات و خدماتی را که اخیراً از آنها استفاده کرده اید تهیه کنید. یک قانون خوب این است که به کسانی فکر کنید که شش ماه گذشته مرتباً از آن ها استفاده کرده اید (یا استفاده از آنها را شروع کرده اید). این می تواند مدتی طول بکشد ، و به احتمال زیاد یک روند در حال انجام است ، اما طولانی ترین بخش این روش است.
در مرحله بعد می خواهید ببینید که آیا سایت های آنها دارای صفحه توصیفی هستند یا خیر. در صورت انجام این کار ، چند لحظه را صرف نوشتن یک بررسی کوتاه و مثبت از تجربه خود با استفاده از محصول یا خدمات کرده و به آنها برسید. اکثر سایت ها دارای ویژگی بازخورد هستند یا یک حساب ایمیل برای توصیفات در صفحه تماس با آنها درج می شود.
و همین حتی لازم نیست که بخواهید پیوندی بخواهید زیرا تقریباً هر بار که به طور خودکار آن را درج خواهید کرد – فقط برای اثبات این که شما یک فرد واقعی هستید. حتما ذکر کنید که آنها مجاز به استفاده از توضیحات شما در صفحه اصلی خود هستند ، زیرا در اینجا لینک شما بیشترین میزان مواجهه را دریافت می کند.
6. بررسی های بلاگ
توصیفات موجود در سایتهای دیگر راهی عالی برای تولید بک لینک است ، اما گزینه ای به همان اندازه مناسب نیز وجود دارد که اجازه می دهد تا توصیفات مربوط به محصول یا خدمات شما منبع پشتیبان سایت شما باشد.
چطور؟ با ارائه آن به وبلاگ نویسان در صنعت شما بصورت رایگان. در حالی که این دقیقاً یک وسیله رایگان برای ایجاد بک لینک نیست ، هزینه بسیار کم است و نتایج باید خودشان به سرعت پرداخت کنند.
بنابراین آنچه شما می خواهید انجام دهید جستجو برای وبلاگ نویسان است که بررسی هایی را برای محصولات و خدمات صنعت شما ارائه می دهند. قبل از حرکت به مرحله بعدی ، نتایج را به رسمی ترین نتایج باریک کنید.
اینجاست که می خواهید پیشنهاد دهید. این راهنما را دنبال کنید:
با سلام و احوالپرسی شروع کنید و یادآوری کنید که وقتی پست آنها را پیدا کردید به دنبال مقالاتی در مورد موضوع خود می گردید. آنها را در مورد محتوای خود تعریف کنید و سپس به آنها بگویید که شما محصولی یا خدماتی را ارائه می دهید که با موضوع مطابقت داشته باشد. آنچه را که معمولاً شارژ می کنید ذکر کنید و سپس بگویید که مایلید آن را رایگان به آنها ارائه دهید. در عوض همه شما می خواهید این باشد که آنها در وبلاگ خود یادداشتی راجع به شغل خود ذکر کنند یا احتمالاً یک بررسی انجام دهند.
اگر علاقه مند باشند ، دوباره به شما بازخواهند گشت. نکته ای که باید از آن آگاه باشید اینست که این روش تضمین نمی کند که هر بار کار کند زیرا نمی توانید وبلاگ نویسان را مجبور کنید یک بررسی مثبت بنویسند – شما با حسن نیت به آنها دسترسی پیدا می کنید. شما می خواهید در نحوه تماس با آنها نیز بسیار محتاط باشید زیرا صراحتاً درخواست پیوند (یا حتی بررسی) نقض دستورالعملهای Webmaster Google است.
7. روش مرد در حال حرکت
روش Moving Man یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد لینک های با کیفیت بالا به وب سایت شما از منابع معتبر است. بعضی اوقات ، یک شرکت بزرگ یا ارائه دهنده خدمات از تجارت خارج می شود. این روند ممکن است به هر دلیلی از جمله سیاست داخلی یا مدیریت بد اتفاق بیفتد. بعضی اوقات نام شرکت با بنیانگذار در ارتباط است و بعد از بازنشستگی یا گذراندن دوره ، تجارت متوقف می شود.
با این حال آنها عملیاتی بودند ، اما آنها محتوای با کیفیت را در سایت خود ارائه دادند ، که باعث ایجاد بک لینک های زیادی از وب سایت های دیگر شد. معمولاً ، این سایتها نیز خاموش هستند ، و نام دامنه تجدید نمی شود ، اما برخی از شرکت ها (در درجه اول کارشناسان برجسته شناخته شده) نام دامنه خود را چند سال قبل ثبت کرده اند. هنگامی که تجارت شایع می شود ، سایت بصورت آنلاین می ماند ، اما معمولاً محتوا حذف می شود. این بدان معنی است که پیوندهایی که ساخته اند همچنان کار خواهد کرد ، اما کاربران را به صفحات خالی هدایت می کند.
در بعضی مواقع ، محتوای سایت بصورت آنلاین می ماند اما دیگر به روز نمی شود.
برای یافتن مثال ، باید سایتهای معتبری پیدا کنید که پیوندهای زیادی به صفحات دیگر دارند. با استفاده از Domain Hunter Plus می توانید ببینید که کدام یک از این پیوندها به سایتهایی منجر می شوند که صفحات خالی را بارگیری می کنند. در مرحله بعد ، از برنامه ای مانند Ahrefs استفاده می کنید تا لیستی از تمام بک لینک های مربوط به آن سایت را بارگیری کنید.
این جایی است که شما شروع به تولید بک لینک به سایت خود می کنید. اگر به محتوا دسترسی پیدا کرده اید که همان تقاضا را دارد که سایت defunct قبلاً از آن استفاده کرده است ، می توانید به سایت هایی که دارای لینک های برگشتی برای آنهاست برسید و به آنها بگویید که این لینک دیگر به درستی کار نمی کند زیرا سایت دیگر حذف شده است . به عنوان جایگزینی برای سایت خود به آنها پیشنهاد دهید و احتمالاً یک بک لینک با کیفیت به شما تعلق می گیرد.
8. پیوندهای گوناگون
این تکنیک بسیار شبیه به روش Moving Man است ، به جز اینکه به دنبال پیوندهایی با صفحه های قدیمی یا خالی باشید که به دنبال پیوندهایی هستید که خطای 404 را دارند. اگر شما هر زمان را در اینترنت صرف کرده اید ، شانس زیاد است که حداقل یک بار چند بار خطای 404 را پیدا کرده باشید. هنگامی که یک سایت به طور کامل حذف شده است ، لینک های موجود در سایت های دیگر به خطای 404 منجر می شوند. ما اینها را “پیوندهای شکسته” می نامیم و آنها خبر بدی برای SEO در سایتی هستند که میزبان آنهاست.
یک بار دیگر ، می خواهید صفحات منبع برای صنعت خود را پیدا کنید و آنها را برای لینک های خراب بررسی کنید. ما انتظار نداریم از هر پیوند به امید پیدا کردن یک لینک کلیک کنید ، فقط از یک برنامه افزودنی مرورگر مانند Check My Links برای Chrome استفاده کنید. پیوندهای شکسته به رنگ قرمز برجسته خواهند شد و یافتن آنها در یک نگاه آسان خواهد بود.
حرکت بعدی شما همان روش Moving Man Method است. شما می خواهید یک ایمیل برای صاحب سایت صفحه منبع ارسال کنید تا آنها را از لینک خراب شده مطلع کنید ، مطمئن شوید که دقیقاً به آنها می گوید URL خراب چیست و همچنین در کدام صفحه در این لینک پیدا شده است. برای این کار ، ممکن است بخواهید متن لنگر مورد استفاده آنها ، و همچنین نشانی اینترنتی صفحه حاوی پیوند شکسته را درج کنید.
یک بار دیگر ، آنها را به صورت دوستانه به آنها اطلاع خواهید داد که سایت شما دارای مطالب مرتبط است که همان موضوع را پوشش می دهد. برای جایگزینی پیوند شکسته ، پیوندی به صفحات خود ارائه دهید و در بیشتر موارد ، خودتان یک بک لینک جدید بدست آورده اید.
9. اعلام لینک
بعضی اوقات ، تجارت یا مارک تجاری شما بدون پیوند به سایت شما به صورت آنلاین ذکر می شود. این مرحله معمولاً به دلیل خطای انسانی است ، اما خبر خوب برای شما این است که می تواند منبع جدیدی از بک لینک باشد.
احیای لینک ساده اما بسیار قدرتمند است. معمولاً می فهمید که شخصی از شما در وبلاگ خود نام برده است زیرا یکی از محصولات یا خدمات شما را دوست دارد. این پست در بعضی موارد همیشه بررسی نمی باشد ، در بعضی موارد ، آنها مارک تجاری یا تجارت شما را به عنوان بخشی از روایت بزرگتر آورده اند.
تنها کاری که باید برای یافتن این موارد ذکر کنید استفاده از ابزاری مانند BuzzSumo است که هر بار شخصی درباره شما می نویسد یک هشدار محتوا ایجاد می کند. بیشتر اوقات ، متوجه خواهید شد که آنها قبلاً پیوندی را به سایت شما درج کرده اند که خبر بسیار خوبی است ، اما گاهی اوقات پیوند از دست نمی رود.
به جای اینکه در آنجا بنشینند و آرزو کنند پیوندی را اضافه کنند ، برای آنها ایمیل بفرستید! از آنها بخاطر ذکر مشاغلتان در مقاله خود تشکر می کنیم (نکته جایزه: این به شما کمک می کند تا پست را تعریف کنید) و از آنها بپرسید که آیا آنها می خواهند لینک به سایت شما اضافه کنند یا خیر. ذکر کنید که این می تواند به خوانندگان آنها کمک کند تا در صورت تمایل شما را پیدا کنند.
اصرار نکنید که پیوند اضافه شود. درخواست دوستانه خود را مطرح کنید ، تشکرهای خود را تکرار کنید و قبل از امضا کردن از آنها آرزو کنید. تقریباً در هر زمان ، پاسخ مثبتی خواهید گرفت و یک بک لینک جدید بدست می آورید.
بعضی اوقات ، بازآفرینی پیوند برخی از قدرتمندترین بک لینک ها را به شما منتقل می کند ، و اگر به راهنمای ما مراجعه می کنید که چگونه می توانید در مورد درخواست پیوند اقدام کنید ، حتماً می یابید که آنها در آینده دوباره به آنها اشاره مثبت می کنند – این بار با پیوند قبلاً اضافه شده است.
10. سایت های هک شده
با تشکر از سریال هایی مانند آقای Robot و فیلم هایی مانند Blackhat (2015) ، بیشتر و بیشتر مردم از چگونگی هک شدن وب سایت ها مطلع می شوند. اخیراً ، حملات باج افزار باعث وحشت کاملاً قانونی در سراسر جهان شده است.
اما روزانه هزاران سایت به شیوه ای بسیار ظریف تر هک می شوند. برخی از هک ها باعث می شوند سایت شما اسپم کردن ایمیل هایی را که نمی توانید در صندوق پستی خود بیابید ، شروع کنید یا صفحات اضافه یا تبلیغاتی را برای فروش و فروش داروهای نسخه ای اضافه کنید.
وقتی سایتی برای اضافه کردن صفحات بی سر و صدا هک شده است ، برای صاحب سایت بسیار جالب نیست – به ویژه به دلیل این که آنها به احتمال زیاد خودشان متوجه آن نمی شوند ، مگر اینکه مرتباً مراقب آنها باشند. اما اگر می توانید سایت های هک شده در صنعت خود پیدا کنید ، می توانید آن را به فرصتی برای بک لینک تبدیل کنید.
برای یافتن چنین سایتهایی ، تنها کاری که باید انجام دهید استفاده از رشته جستجوگرهای کلیدی: کلمات کلیدی + کلمه کلیدی است. اینورل: تناسب اندام + “ویاگرا” نمونه بارز نحوه یافتن صفحات هک در صنعت تناسب اندام است.
در مرحله بعد ، به صاحب سایت می خواهید در مورد این صفحه اطلاعاتی بدست آورید ، و پیوندی را برای آن فراهم کنید تا بتوانند به سرعت هک موجود در باطن سازنده سایت یا سیستم مدیریت محتوا خود را پیدا کرده و از شر آن خلاص شوند. گاهی اوقات ، به عنوان یک نشان قدردانی ، از شما سؤال می کنند که آیا راهی وجود دارد که بتواند به شما بازپرداخت کند یا خیر. اینجاست که شما به این نکته اشاره می کنید که اخیراً مقاله ای را منتشر کرده اید که ممکن است به آنها علاقه مند باشند ، و از آنها می پرسند که آیا فکر می کنند که آیا می خواهید پیوندی را از یکی از صفحات عالی رتبه خود اضافه کنید. به همین سادگی!
11. وب سایت های ویژه وب سایت
یک راه عالی برای نه تنها ایجاد بک لینک ، بلکه همچنین دریافت چگونگی بهبود تجربه کاربر سایت ، ارسال وب سایت شما به یکی از سایتهای بازخورد بسیار و زیاد است.
اینها به گونه ای طراحی شده اند که به صاحبان سایت کمک می کند تا از طرح سایت و تبدیل آنها از پتانسیل سایت خود نهایت استفاده را ببرند. مطمئناً تکنیک های ارزیابی قابلیت استفاده نیز یک روش عالی برای انجام این کار هستند ، و مطمئناً ما توصیه می کنیم حداقل یک بار در سال (و مخصوصاً وقتی که اخیراً راه اندازی شده اید یا قصد طراحی مجدد را دارید) یک بار انجام دهید. اما اینها اغلب منجر به ایجاد بک لینک نمی شوند ، بنابراین وقتی می توان به دو پرنده با یک سنگ ضربه زد – بهبود UX شما و همچنین سایتهای بازخورد وب سایت شما.
تنها کاری که باید انجام دهید ایجاد حساب کاربری در یک یا چند از این سایت ها و سپس ارسال سایت خود برای بررسی است. کمی توضیح دهید که چگونه فکر می کنید یا می خواهید آن را بهبود ببخشید ، و این همان است!
بهترین سایتهای بازخورد وب سایت بطور خودکار بک لینک به سایت شما اضافه می کنند. به نظر می رسد که این یک ویژگی بارز است ، زیرا به همکاران کمک می کند تا سایت شما را به راحتی پیدا کنند ، اما برخی از این سیستم عامل ها ذاتاً پیوند را اضافه نمی کنند.
بنابراین اگر به دنبال یک سایت بازخورد عالی هستید که بطور خودکار پیوندی را برای شما ایجاد می کند ، اینها برخی از معتبرترین رتبه بندی ها هستند.
BounceApp.comSuggestionBox.comVWO.com
12. با هم مشورت کنید
مصاحبه های آنلاین اخیراً به یک روند محبوب تبدیل شده است ، و آنها راهی آسان برای کسب برخی از لینک های اینترنتی ارائه می دهند. برای تبدیل شدن به یک مرجع در صنعت یا طاقچه خود ، زمان لازم است ، اما وقتی پیدا کنید ، دعوت های مصاحبه زیادی دریافت خواهید کرد. تا آن زمان ، باید اولین قدم را برای یافتن فرصت مصاحبه بردارید.
یک راه برای حل این مسئله این است که در جستجوی وب سایت ها – به خصوص وبلاگ ها ، و حتی وبلاگ ها – مصاحبه های آنلاین باشید. لازم نیست روی طاقچه های خاص خود متمرکز شوید ، اما در این حالت ، شما باید لیست را به مواردی محدود کنید که طیف وسیعی از موضوعات را پوشش می دهد. شما وقت خود را برای تلاش برای مصاحبه در سایتی که به هیچ وجه به صنعت شما ربطی ندارد ، هدر می دهید و حتی اگر (به طرز معجزه آسایی) یکی از آنها را انجام دهید ، بک لینک نمی خواهد کار زیادی را برای شما انجام دهد. رتبه بندی SERP.
پس از یافتن یک سایت مرتبط ، به آنها یک ایمیل دوستانه برای آنها ارسال کنید و به آنها بگویید که مایلید در پروژه آنها شرکت کنید. همیشه حتماً مروری بر نوع دانش شما می توانید به عنوان سهم ارائه دهید. این کمی شبیه به ارسال مهمان و تهیه منابع از طریق HARO است ، اما به عنوان ترکیبی از این دو – شما یک منبع اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهید که شخص دیگری به محتوا برای سایت خود ترجمه کند.
گزینه دیگر دسترسی به انتشارات آنلاین که در مجاورت شما هستند ، و به آنها اطلاع دهید که اخیراً راه اندازی کرده اید. از آنها بپرسید که آیا آنها علاقه مندند مقاله ای را در مورد مشاغل محلی انجام دهند ، و پیشنهاد دهند که یکی از مصاحبه شوندگان باشد. از هر روش دیگری استفاده می کنید ، به شما تضمین می کند با گذشت زمان چند بک لینک به دست آورید.
13. GOOGLE +
اگر قبلاً حساب نمایه Google+ ایجاد نکرده اید ، توصیه می کنیم این کار را انجام دهید ، زیرا این یک راه آسان برای ایجاد بک لینک به سایت شماست. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به صورت رایگان ثبت نام کنید ، در بخش معرفی یک پیوند به سایت خود اضافه کنید و تعامل با سایر کاربران Google+ را شروع کنید. هرچه مدت زمان بیشتری برای برقراری ارتباط و اشتراک گذاری صرف کنید ، میزان بک لینک شما برای سایت شما بیشتر خواهد شد ، بنابراین مانند همه شیوه های سئو ، این روند طولانی مدت و طولانی خواهد بود. با گذشت زمان ، شما از طریق نمایه Google+ خود بیشتر مراجعه می کنید و آن را به بک لینک به طور فزاینده ای تبدیل می کنید.
نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید اینست که شما باید از Google+ خارج شوید تا بتوانید پیوند را به عنوان پیوند مشاهده کنید ، در غیر اینصورت به عنوان یک dofollow شناخته می شود. کمی عجیب است ، اما وقتی وارد سیستم شده اید ، پیوند به عنوان نام خانوادگی نشان داده می شود ، به این معنی که بک لینک وجود دارد و در پروفایل شما وجود دارد ، اما به عنوان پیوند نشان نمی دهد و نمی توان روی آنها کلیک کرد تا کاربران را تغییر مسیر دهید.
این بدان معنی نیست که شما نباید آن را اضافه کنید. کاربرانی که وقتی نمایه شما را پیدا می کنند وارد سیستم نمی شوند – اگر برای مثال در SERP ظاهر شود – بنابراین این لینک را می بینند و امیدوارم که آن را دنبال کنند. علاوه بر این ، داشتن آن بک لینک در دسترس به موتورهای جستجوگر کمک می کند (بدیهی است که گوگل ، اما بینگ و یاهو نیز آن را انتخاب می کنند) برای فهرست بندی سایت شما و بهبود رتبه SERP شما.
14. رسانه های اجتماعی
این چیزی است که به بخش فوق در Google+ اضافه شده است ، که احساس کردیم سزاوار توجه آن است. سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی می توانند به همان اندازه یک بستر مهم برای تولید لینک های بک لینک برای سایت شما و تبلیغ مطالب شما باشند. در واقع ، این گزینه بسیار پایدار و پر کاربرد است که افراد از داشتن مدیران بازاریابی رسانه های اجتماعی ، حرفه ای ساخته اند.
لازم نیست هنگام شروع کار یکی را استخدام کنید زیرا باید بدون هیچ مشکلی بتوانید سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خود را اجرا کنید ، اما در دراز مدت ، احتمالاً به یک مورد نیز متوسل می شوید.
چگونه کار می کند این است: شما یک صفحه فیس بوک برای کسب و کار خود ایجاد می کنید ، جایی که می توانید با کاربران ارتباط برقرار کنید ، شرکت خود را ارتقاء داده و محتوای خود را به اشتراک بگذارید. شما همچنین می توانید مطالب خود را از سایتهای دیگر به اشتراک بگذارید ، و آنها معمولاً این مورد را برمی گردانند. دنبال کنندگان شما می توانند به روزرسانی منظم درباره محتوای جدید ، محصولات و تبلیغات را دریافت کنند ، و می توانند پست های شما را با دوستان خود به اشتراک بگذارند تا ایجاد جلوه ای از فرصت های بک لینک را ایجاد کنند.
همین مورد را می توان برای توییتر نیز گفت ، که قبلاً به عنوان یک بستر عالی برای یافتن فرصت برای ارسال مهمان در سایت های دیگر ذکر کردیم. یکی دیگر از روندهای محبوب (بیشتر برای مشاغل گرا با محوریت محصول ، گرچه ارائه دهندگان خدمات باید در یافتن راه هایی برای استفاده از این پلتفرم نیز توجه داشته باشند) اینستاگرام است که به شما امکان می دهد تا مارک خود را ارتقاء داده و کمپین های تبلیغاتی مانند مسابقات با طیف گسترده ای از پیروان را به اشتراک بگذارید.
15. محتوای کیفی را ایجاد کنید
برای ایجاد بک لینک در رسانه های اجتماعی ، از طریق ارسال مهمان و تقریباً بیشتر روش هایی که ما به آنها اشاره کردیم ، باید محتوای سایت با کیفیت داشته باشید. مطمئناً اگر سایت شما محتوای با کیفیت را ارائه نمی دهد ، نمی توانید از روش پیوند شکسته با موفقیت استفاده کنید!
و حقیقتاً ، داشتن محتوای با کیفیت باعث می شود که سایر سایت ها و به خصوص وبلاگ نویسان ، بدون نیاز به اولویت یافتن به آنها ، به سایت شما مراجعه کنند. سایر افراد در صنعت شما وب سایت های دیگری مانند شما را دنبال می کنند ، بنابراین برای به دست آوردن یک بک لینک از آنها ، باید مطمئن شوید که شایسته یكی از آنها هستید.
نیازی به گفتن نیست ، شما می خواهید محتوای شما بی نظیر باشد ، بلکه می خواهید یک تجربه واقعاً منحصر به فرد (معروف به داشتن ارزش بی نظیری) ارائه دهید. اکثر صفحات آنلاین منحصر به فرد هستند و بسیاری از آنها حاوی اطلاعات ارزشمندی هستند ، اما تعداد کمی از آنها می توانند ارزش واقعا بی نظیری را ارائه دهند. برای این کار ، شما باید محتوا را ارائه دهید که تجربه کاربر شما را به گونه ای افزایش می دهد که هیچ صفحه وب سایت دیگری انجام نمی دهد.
این امر در ایجاد سهام رسانه های اجتماعی و سایر بک لینک ها ضروری است. محتوای شما یکی از معدود روش هایی است که می توانید احتمال بدست آوردن بک لینک را به طور مستقیم کنترل کنید.
آنچه ما پیشنهاد می کنیم این است که قبل از ایجاد صفحه ، خود را به عنوان شخصی که از وب سایت شما بازدید می کند تصور کنید. نوع صفحه ای را به شما نشان دهید که فقط خواسته های شما را برآورده نمی کند (که ستون فقرات محتوای خوب است) ، بلکه با بیشتر آنچه در حال حاضر آنلاین پیدا می کنید متفاوت است.هنگامی که آن تصویر را در سر خود دارید ، باید بنشینید و آنرا ایجاد کنید ، منتشر کنید و سپس آن را تبلیغ کنید.
16. جاسوسی از رقبای خود
برای کمک به شما در ایجاد محتوای خوب که باعث به دست آوردن لینک های سایت شما می شود ، می خواهید از رقبای خود جاسوسی کنید. چرا؟ از آنجا که احتمال این وجود دارد که آنها محتوای خوبی داشته باشند که از قبل رتبه خوبی دارند و پیوندهای زیادی ایجاد کرده اند.
ساده ترین راه برای انجام این کار ، دنبال کردن صفحات آنها در رسانه های اجتماعی است زیرا این جایی است که آنها بارورترین و مرتبط ترین محتوای خود را به اشتراک می گذارند. دسترسی به این محتوا در بخش بعدی ما ، روش آسمان خراش ، به شکلی بزرگ بازی خواهد شد ، اما از راه های دیگر نیز مهم است. دانستن اینکه چه رقبای شما روی سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خود انجام می دهند ، به شما ایده ای در مورد نوع افراد و شرکت هایی که از آنها پیروی می کنند ، می دهد تا افرادی که می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید و به بازار عرضه کنید. نه تنها این ، بلکه شما قادر خواهید بود با روشهای بازاریابی که از آنها استفاده می کنید برای به دست آوردن بک لینک ، اطلاعاتی را که می توانید با نام تجاری خود استفاده کنید ، در تماس باشید.
بنابراین آنچه شما می خواهید انجام دهید این است که نه تنها آنها را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید بلکه به هر خبرنامه ای که ارسال می کنید نیز عضو شوید. Google Alerts یک روش عالی دیگر برای دریافت اعلان در مورد ارسال محتوای جدید در سایتشان است.
یکی از ابزارهای مورد علاقه ما برای کشف زمان و چگونه رقبای شما پیوندهایی ایجاد می کنند ، Monitor Backlinks است. این بینش مستقیم شما را از تکنیک هایی که می توانید برای کسب بک لینک در همان صنعت استفاده کنید ، به شما می دهد: سایتهای خاصی که باید برای انجام پست های مهمان برای شما ، وبلاگ نویسان که می توانید از آنها بخواهید بررسی کنید ، و تقریباً هر روش دیگری که ذکر کردیم.
17. روش SKYSCRAPER
Skyscraper Method ابزاری بسیار کارآمد برای تولید محتوا است که نه تنها از کیفیت بالایی برخوردار است بلکه در صورت انجام صحیح نیز به شما در ایجاد صفحات منحصر به فرد با ارزش کمک خواهد کرد که مطمئناً از سایتهای معتبر برای شما بک لینک استفاده می کنند. و بهترین بخش این است که ، شما نیازی به هزینه کردن برای یافتن منابع یا تهیه محتوا ندارید!
ما اولین مرحله از این فرآیند سه مرحله ای را توضیح داده ایم: جاسوسی از رقبای شما برای اینکه بدانند چه محتوا به خوبی رتبه بندی می شود و بیشترین بک لینک ایجاد می کند. در بخش قبلی خود ، ما به برخی از ابزارها برای یافتن اینكه این بك لینکها در كجا و چگونه ساخته می شود ، اشاره كردیم ، بنابراین ما در اینجا خودمان را تکرار نمی كنیم. کاری که ما می خواهیم انجام دهیم این است که به شما بگوییم با این محتوا چه کار دیگری می توانید انجام دهید.
این مرحله دوم روش Skyscraper است: با استفاده از پایه و اساس مطالب موجود برای ایجاد خود. کاری که شما نمی خواهید انجام دهید این است که آن را مجددا بازنویسی کنید ، زیرا در این صورت احتمالاً نمی توانید بک لینک های اضافی کسب کنید یا مرحله سوم را اجرا کنید (که ما در یک لحظه به آن خواهیم رسید). به یاد داشته باشید محتوائی که اکنون انتخاب کرده اید به معنای خدمت به عنوان پایه و اساس و نه یک چارچوب است.
بر این اساس ، شما می خواهید همان اطلاعات را به روشی جدید و بهتر ارائه دهید و از همه مهمتر به آن بیفزایید. منابع جدید ، اطلاعات جدید و مبهم را پیدا کنید ، روشهای جدیدی را برای آگاهی دادن به خوانندگان خود در مورد چیزی که رقبای شما در مورد آن صحبت می کنند ، پیدا کنید. شما به دنبال گسترش مطالب موجود هستید ، بنابراین اگر (به عنوان مثال) رقبای شما مقاله برتر را در ده محصول برتر دارند ، به خوانندگان خود گزینه دیگری را ارائه دهید که در رده پانزدهم برتر قرار بگیرد.
در آخر ، شما می خواهید نسخه بهبود یافته خود را از مطالب تبلیغ کنید. یک بار دیگر ، این مورد تا حدی در بخش قبلی ما پوشانده شده است: پیگیری فرصتهایی که متوجه شدید رقبا برای تولید پیوند استفاده می کنید.
18. لیست
سه راه اصلی وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد محتوا استفاده کنید که به خوبی رتبه بندی شده و از لحاظ چگونگی ارائه اطلاعات ، لینک های بک لینک ایجاد می کنند و اولین مورد از آنها ایجاد محتوا به صورت لیست است.
در ابتدا کمی عجیب به نظر می رسد ، اما مردم عاشق لیست های طولانی از اطلاعات هستند. به عنوان مثال ، مقالات زیادی به صورت آنلاین وجود دارد که تنها ده راه اول برای ساخت بک لینک را در اختیار شما قرار می دهد ، و این موارد شامل گزینه های مختلفی است که هزینه شما را به همراه خواهد داشت (مانند ارائه بورس تحصیلی و کمک مالی به خیرین). حتی برخی از معتبرترین سایتهای سئو با کمتر از بیست متوقف شدند.
با اجرای دو مرحله اول از روش آسمان خراش و ترکیب آن با این روش ، ما توانستیم مقاله ای را ارائه دهیم که در آن 25 تکنیک ذکر شده است. و دلایل انجام این کار ساده است: وقتی لیست طولانی تری ایجاد می کنید ، می توانید کامل تر باشید و گزینه های بیشتری را نیز پوشش دهید. همین موضوع صادق است بدون توجه به موضوع شما!
ایجاد لیست طولانی تر به عنوان ابزاری برای استفاده از روش Skyscraper همچنین به معنای ایجاد محتوای طولانی تر است. بسیاری از اسامی برتر در SEO می گویند که محتوای طولانی تر برای بک لینک ها مناسب است زیرا فضای کافی برای جزئیات را در اختیار دارید.
قالب لیست یک روش عالی برای انجام این کار است زیرا به طور خودکار محتوای شما را به بخش هایی با خواندن آسان تقسیم می کند ، که بعنوان سنگ های پله ای برای خوانندگان عمل می کنند.
19. اطلاعات نگارش
اینفوگرافیک روند جدید داغ در SEO است و به طور کلی آنها علاوه بر مطالب شما فوق العاده هستند. در حقیقت ، با توجه به اینکه چه تعداد از متخصصان سئو استفاده از اینفوگرافیک ها را ترویج می کنند ، تعجب آور است که چگونه معدود افراد در استراتژی های آنلاین خود آنها را پیاده سازی می کنند!
این احتمالاً به این دلیل است که اکثر مردم فکر می کنند که ساختن آن گران است ، اما اینگونه نیست. با استفاده از سایتهایی مانند UpWork (قبلاً Elance-oDesk) ، می توانید به راحتی طراح گرافیکی با تجربه اینفوگرافیک برای نرخ های جدی مقرون به صرفه پیدا کنید. و در حالی که همیشه بهتر است کسی را پیدا کنید که قبلاً اینفوگرافیک انجام داده باشد ، لازم نیست در تجربه ما یک الزام باشد. محتوای متنی از طراحی مهمتر است.
اینفوگرافیک ها اطلاعات را به روشی زیبایی شناختی ارائه می دهند که مطمئناً به صورت آنلاین سهام را تولید می کند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که این ایده را در ذهن داشته باشید ، اطلاعات کوتاه و مختصر از اطلاعات بنویسید (روش لیست دوباره وجود دارد!) و یک طراح را استخدام کنید تا آن را زنده کند. اگر ترجیح می دهید ، حتی می توانید خودتان این کار را با ابزاری مانند Piktochart انجام دهید (به همین دلیل ما توانسته ایم اینفوگرافیک را در لیست روشهای رایگان برای ساخت بک لینک قرار دهیم).
در مرحله بعد ، می خواهید اینفوگرافیک خود را در رسانه های اجتماعی و مهمتر از همه در سایت هایی مانند Visual.ly ، DailyInfoGraphic.com و AmazingInfoGraphics.com به اشتراک بگذارید.
آخرین (اما قطعاً کم اهمیت) ، شما همچنین باید اینفوگرافیک خود را به عنوان یک پست مهمان به وبلاگ نویسان مستقر در صنعت خود ارائه دهید. هنگامی که به طور صحیح به بازار عرضه شود ، یک اینفوگرافیک واحد امکان تولید بیش از 100 بک لینک را دارد!
20. AUDIO
یکی دیگر از راه حل های عمده نادیده گرفته شده برای ایجاد بک لینک ، ایجاد پرونده های صوتی است. اگر کارهایی را انجام دهید که انجام دهید ، مطمئناً اگر شما سمعی را انتخاب کنید که مربوط به صنعت شما باشد ، بهتر خواهد شد.
یک ایده بسیار جالب این است که خودتان (یا شخص دیگری) را با خواندن مطالب خود با صدای بلند ضبط کنید و پرونده را در صفحه مربوطه جاسازی کنید. دلیل این امر این است که بسیاری از افراد وقتی می توانند آن را بشنوند ، چه به جای و حتی هنگام خواندن ، اطلاعات را بهتر جذب کنند.
دلیل دیگری که باعث افزایش بازدید صفحه شما می شود این است که ، برای کاربرانی که دچار دیسکسکسی هستند ، ارسال های طولانی می تواند دلهره آور باشد ، به خصوص هنگامی که اصطلاحات فنی را در بر می گیرد. بسیاری از آنها از برنامه های کمک کننده متن به گفتار مانند NaturalReader استفاده می کنند ، اما برخی از این گزینه های نرم افزاری کاربران را ملزم به بارگذاری متن در یک سند می کنند.
متن طولانی تر بالاتر است ، اما شما نمی خواهید بازدید کنندگان بالقوه سایت خود را از دست دهید زیرا آنها باید محتوای شما را در یک سند Microsoft Word کپی کرده و سپس پرونده را در برنامه کمکی خود بارگذاری کنند تا از طریق کل مقاله دریافت شود. اگرچه ارائه گزینه صوتی دقیقاً تبعیض نیست ، خوب است که روند ساخت نسخه های صوتی مطالب خود را برای کسانی که به آنها نیاز دارید ، شروع کنید. همانطور که احتمالاً حدس می زنید ، این همچنین یک روش عالی برای ارائه مطالب با ارزش کیفیت است.
Vocaroo یک ابزار آنلاین عالی است که می توانید از آن برای انجام ضبط صدا از طریق مرورگر خود استفاده کنید ، و می توانید فایل را با فرمت mp3 بارگیری کنید تا در سایت خود جاسازی شود. برای کمک به شما در ایجاد بک لینک ، می توانید فایل ها را در سایت های اشتراک صوتی بارگذاری کنید.
21. صفحات منبع انرژی .EDU
این یک واقعیت شناخته شده در SEO است که پیوندها از سایتهای .edu همیشه برای افزایش رتبه شما و ایجاد ترافیک زیادی برای سایت شما تضمین می شود. بسیاری از صاحبان سایت احساس می کنند که کسب یک پیوند .edu بعدی غیر ممکن است ، اما اینگونه نیست. تنها کاری که شما باید انجام دهید اینست که چیزی را ارائه دهید که دانشگاهها بخواهند به آن پیوند دهند ، بسیار ساده تر از آنچه فکر می کنند اکثر مردم.
یکی از راه های انجام این کار ، ارائه بورس تحصیلی است. اگرچه این یک وسیله خارق العاده برای درآمدزایی از بک گراندهای .edu است ، اما این شامل یک مقدار عادلانه پول نیز می شود – چیزی که لزوماً هنگام شروع آن را ندارید.
خوشبختانه برای شما ، راه دیگری برای ساختن پیوندهای .edu بصورت رایگان وجود دارد. بیشتر دانشگاه ها دارای یک صفحه منبع برای استفاده دانشجویان و عموم خود هستند. این صفحات پر از پیوندهایی به وب سایتهایی هستند که مطالب مربوط به دانشجویان و اعضای هیئت علمی خود را منتشر می کنند تا به آنها مراجعه کنند. پیوندها طبقه بندی می شوند و معمولاً به ترتیب حروف الفبا طبقه بندی می شوند تا به هیچ وجه ترجیحی به لینک داده نشود.
آنچه می خواهید انجام دهید این است که این صفحات مرجع را پیدا کنید و پستی را در صفحه خود بیابید که به بهترین وجه مطابق با آنچه قبلاً ذکر شده اند باشد. برای معرفی سایت خود از طریق ایمیل به مدیر وب سایت مراجعه کرده و منابع خود را با روشی دوستانه ذکر کنید. پیشنهاد دهید (اما اصرار نکنید) که پست شما می تواند علاوه بر ارزشمندی در صفحه مرجع آنها باشد.
آماده ارسال تعداد زیادی از این ایمیل ها باشید و فقط 5-10٪ نتیجه بک لینک داشته باشید ، اما همچنین به یاد داشته باشید که حتی یک پیوند .edu می تواند (و خواهد داشت) در SEO خود تفاوت اساسی ایجاد کند.
22. نمایندگان بلوک
جمع کنندگان وبلاگ سایت هایی مانند Alltop هستند که لیستی از وبلاگ های با کیفیت در صنایع مختلف را در اختیار دارند. این جمع کننده می تواند روشی عالی و آسان برای ایجاد بک لینک به سایت شما بصورت رایگان باشد ، و به دلیل اینکه آنها معتبر هستند ، این لینک به تنهایی برای SEO شما مناسب خواهد بود. سایت های جمع کننده دنبال کننده های زیادی نیز دارند ، بنابراین می توانید مطمئن باشید که بک گراندهایی که روی آنها ساخته اید باعث ایجاد میزان نسبتاً خوبی از ترافیک نیز خواهد شد.
برای به دست آوردن یک dofollow در هر یک از این سایتها ، چهار مرحله آسان وجود دارد:
برای ثبت نام در حساب کاربری رایگان با سایت جمع کننده ثبت نام کنیدسایت خود را به عنوان پیشنهادی برای لیست آنها ارسال کنیدشما تعدادی کد HTML را که باید به سایت خود اضافه کنید دریافت خواهید کرد تا آنها بتوانند ارسال را تأیید کنند و تأیید کنند که شما مالک آن هستیدنماینده ای از سایت جمع آوری وبلاگ برای تأیید ارسال ، طی چند روز به سایت مراجعه می کند. پس از تأیید درخواست شما ، پیوندی dofollow به وب سایت شما به صفحات آنها اضافه می شود.سایر مجموعه های وبلاگ شامل BizSugar.com ، BlogEngage.com ، BloKube.com و InBound.org است. پیش بروید و با جستجوی سریع Google ، هرچه بیشتر ممکن است پیدا کنید. همان روشی که در بالا برای بسیاری از آنها حلقه ها صدق می کند – به همین آسانی انجام می شود و سعی کنید سایت خود را در حد ممکن به بسیاری از آنها اضافه کنید. این بک لینکهای واقعا قدرتمندی هستند که به افزایش قابل توجهی در رتبه بندی سئو شما کمک می کنند.
23- آن را بررسی کنید
Scoop این راه حل ساده ای را برای افرادی که به دنبال تغییر محتوای و همچنین کسب لینک های با کیفیت هستند ، ارائه می دهد. این یک ابزار رایج در بین رهبران صنعت و به ویژه کسانی است که به دنبال توسعه نام تجاری خود در شبکه های حرفه ای هستند. شما می توانید به عنوان یک جمع کننده وبلاگ فکر کنید ، جز این که خیلی بیشتر از این موارد باشد.
در Scoop It ، کاربران می توانند مجلات آنلاین محتوای خود را از طریق وب که از آن لذت می برند ، بسازند تا به منظور به اشتراک گذاشتن محتوای سرپرستی با دیگر اعضای صنعت و مشتری بپردازند. روش های جستجوی سریع نرم افزار اطمینان حاصل می کند که کاربران محتوای با کیفیت را از سایت های قابل اعتماد پیدا می کنند ، بنابراین اضافه کردن نام شما به این ترکیب باعث شگفتی هایی برای سئو سایت شما می شود.
برای انتشار و تبلیغ مطالب خود به عنوان یک بستر دوم فکر کنید و آن را با سایر مطالب مرتبط موجود در وب مطابقت دهید – ایجاد بک لینک برای سایت های دیگر که ممکن است ترغیب شوند همین کار را برای شما انجام دهند. شما همچنین می توانید محتوای Scoop It را در سیستم عاملهای رسانه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.
چندین بسته برای انتخاب وجود دارد ، و گزینه رایگان برای شروع کار بسیار مفید است. ممکن است بخواهید دراز مدت برخی از برنامه های پرداخت شده آنها را کشف کنید ، اما وقتی تازه شروع به کشیدن پاهای خود کرده اید استفاده از نسخه رایگان یک روش عالی برای شروع ساخت بک لینک به سایت و از سایت شماست.
24. نمایش های بلاغی “بهترین گزینه”
وبلاگ ها و وب سایت های زیادی وجود دارند که لیست های “بهترین” را منتشر می کنند و در آن ها تفسیر جامعی از بهترین وبلاگ ها و سایت های یک مکان یا صنعت خاص ارائه می شود.
اگر چه ممکن است شما نتوانید یکی از کارهای خود را بطور قانع کننده انجام دهید ، که باعث ایجاد بک لینک به سایت های دیگر می شود که ممکن است بتوانید متعهد به انجام متقابل شوید ، می توانید از لینک های موجود برای پیدا کردن وبلاگ و سیستم عامل برای جستجوی خود استفاده کنید. این یکی از ساده ترین راه ها برای انجام این کار است ، زیرا لیستی از بهترین سایت های ممکن در صنعت خود را که قبلاً برای شما در نظر گرفته شده است – به تحقیقات دیگری لازم نیست.
البته نباید خود را فقط به لیست های یک سایت محدود کنید. یک قانون خوب این است که حداقل سه مورد را پیدا کنید که بتوانید مقایسه کنید و لیستی از موارد خاص خود را تهیه کنید. این لیست همان چیزی است که شما می خواهید برای توسعه استفاده کنید

منبع: https://googlefirstlink.com/blog/%d8%a8%da%a9-%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86/

سئو تضمینی

سئو تضمینی یا خدمات سئو تضمینی ، مدتی است در دنیای کسب و کارها اینترنتی نیاز به سئو بیش از بیش به چشم میخورد و این باعث افزایش سئو کار های شده که با فریبکاری مشغول به کار می باشند در ادامه به بررسی این معضل خواهیم پرداخت.

سئو تضمینی چیستسئو یک فرایند مهندسی و زمان بر است که برای بدست آوردن آن شما نیاز به زمان و هزینه دارید.اما قبل از شروع کار با هر سئو کاری باید ابتدا خودتان در مورد سئو و مباحث اصلی سئو آموزش ببینید. ( آموزش سئو )اگر قصد دارید این فرآیند سریع تر انجام بشود نیاز دارید از سئو خاکستری استفاده کنید. یا با افزایش بازدید واقعی گوگل کمی درآمد خود را بهتر کنید.
حال که با سئو آشنا شدید بهتر است به بررسی سئو تضمینی بپردازیم. سئو تضمینی از دو کلمه سئو و تضمینی تشکیل شده است با بخش اول مشکلی نداریم مشکل اصلی بخش دوم میباشد. در مقالع پدرسئو و دروغ های سئو مفصل به بررسی فریب کاران در حوزه سئو پرداختیم.
چرا تضمینی در سئو معنی ندارد ؟در تمام قوانین کشور های مختلف و اینترنت شما اگر خدمات یا محصولی خرید یا فروش می کنید باید یا مالک آن خدمات یا کالا باشید و یا اجازه فروش داشته باشید.در سئو تضمینی موردی که دقت نمی شود به دو بخش اصلی تقسیم می شود.
1- فروش مال غیردقت کنید گوگل اینترنت نیست یک شرکت با قوانین و قوائد خود است. در قرارداد سئو تضمینی شما به عنوان کارفرما یا مجری سئو ، سئو کار به عنوان مجری حضور دارید اما آیا گوگل هم در قرار داد شما حضور دارد ؟ باید بگوییم خیر. گوگل فقط در بخش ادوردز گواهینامه پارتنری گوگل صادر می کند. اما در مورد سئو تا کنون هیچ مجوز یا گواهینامه ای برای هیچ کس صادر نکرده پس شما در واقع یک قرار داد غیر قانونی و غیر قالب اجرا بسته اید.
2-تغییر الگوریتم های گوگللازم به ذکر است که تمام الگوریتم های گوگل در حال تغییر می باشند و قرار داد در زمان بسته شدن معمولا باتوجه به اطلاعات مجری در زمان قرار داد محدود میشود.
سوالی که پیش می آید این است که با توجه به موارد بالا قرارداد سئو چگونه باید باشد. باید گفت شما باید قرار داد بهینه سازی ببندید و دقیقا مشخص کنید چه مواردی در سایت شما قرار است اتفاق بی افتد. برای مثالبروز رسانی کد بروز رسانی محتوا لینک سازی اصولی
نکته
باید بدانید همه این موارد و موارد دیگر جز سئو سفید بوده و درست است شاید در کوتاه مدت تغییری نبینید، اما باید بدانید در دراز مدت شما به همه اهداف سئو خود خواهید رسید.
نتبجه
جملاتی مانند سئو تضمینی ، خدمات سئو تضمینی و ...... جز اطلاف وقت و هزینه شما ثمر دیگری نخواهد داشت.

منبع: https://seohama.com/%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF/%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%AA%D8%B6%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C

گیاهان آپارتمانی

گیاهان آپارتمانی، گیاهان آپارتمانی گیاهانی هستند که شرایط رشد را در محیط های بسته مانند منازل، بانک ها و راهروها و ادارات را دارند. که علاوه بر زیبا کردن محیط باعث تصفیه هوای محیط پیرامون می شوند. در نتیجه اثرات مثبت روانی خواهند داشت. گیاهان آپارتمانی اغلب بومی مناطق استوایی و نیمه استوایی هستند. عمدتا این گیاهان در برابر سرما مقاومت کمتری دارند به همین دلیل دمای معتدل منازل برای آنها مناسب است.

گیاهان آپارتمانی از نظر زیبایی و رسیدگی بسیار بیشتر از سایر گیاهان مورد توجه قرار می گیرد و همچنین گونه ای از آنها چندین ساله و سبز باقی می مانند. در بخش زیر به معرفی تعدادی از آنها می پردازیم.

انواعی از گیاهان آپارتمانی
آگلونما


دارای برگ های نیزه ای
تابش نور غیر مستقیم
آبیاری هر هفته یکبار

برگ انجیری


دارای برگ ها پهن با شیارهای عمیق
تابش تور غیر مستقیم
آبیاری هر دو هفته یکبار

بگونیا


دارای برگ های با قطر زیاد و مخملی
آبیاری هر 10 روز یکبار
تابش نور پشت شیشه
نیاز به مه پاشی

قاشقی یا پپرومیا


دارای برگ گوشتی و قلبی
تانش نور غیر مستقیم
آبیاری هر سه هفته یکبار
نیاز به مه پاشی

پوتوس


دارای برگ های قلبی شکل و نوک تیز( ساده و ابلق)
آبیاری هفته ای یکبار
نیاز به غبار پاشی

دیفن باخیا


دارای برگ های بزرگ و دارای رده های سفید و زرد
تابش نور غیر مستقیم
غبار پاشی روزانه
آبیاری هر 5-7 روز یکبار

سانسوریا


دارای برگ های بلند و کشیده
آبیاری هر 10—15 روز یکبار
نور کامل تا نیم

فیتونیا


برگ های سبز با رگه های سفید یا بنفش
تابش نور غیر مستقیم
رطوبت 70 درصد
آبیاری هفته ای سه بار

فیکوس بنجامین


درختچه ای با برگ های سبز روشن و بیضی شکل
نور زیاد اما غیر مستقیم
آبیاری هفته ای دو بار
نیاز به غبار پاشی


گیاهان آپارتمانی از تنوع زیادی برخوردارند که ما در اینجا فقط نمونه ای از آنها را ذکر کردیم.

نیازها و شرایط نگهداری گیاهان آپارتمانی
همه گیاهان برای رشد و نمو و ساخت سبزینه یا کلروفیل، به نور نیاز دارند. برخی گیاهان به میزان کمتر و بعضی بیشتر.




گیاهان آپارتمانی به نور کمتری نسبت به گیاهان بیرونی نیاز دارند. برای گیاهان آپارتمانی نور باید بطور غیر مستقیم بتابد. تابش نور مستقیم و به مدت زمان زیاد، زردی برگ ها را در پی خواهد داشت. می توانید از نور مهتابی سفید و آفتابی یا فلورسنت هم به عنوان نور کمکی در شرایطی که نور آفتاب کم است، استفاده کنید. که البته این نور کمکی در فاصله 30 سانتی متری از گیاه قرار گرفته باشد.
آبیاری گیاهان آپارتمانی


برای این که بفهمید آب به تمام قسمت های گیاهتان رسیده، باید ظرف گلدانتان از آب پر شود برای این کار دقت نمایید انتها گلدانتان حتما سوراخ داشته باشد. در ضمن در نهایت باید آن ظرف ته گلدان را از آب خالی کنید.آب هم نباید خیلی سرد و دارای مقدار زیادی کلر باشد. برای اینکه فواصل بین آبیاری را تشخیص دهید به خاک گلدانتان توجه کنید که تقریبا خشک شده باشد در این صورت آبیاری را انجام دهید. اکثر گیاهان آپارتمانی بر اثر آبیاری فراوان جان خود را از دست می دهند. مناسب ترین زمان برای آبیاری گیاهان در زمان اوج گرمای هواست. در فصول سرد نیاز گیاه به آب کمتر می شود. چرا که این فصول فصل استراحت و خواب گیاه می باشد و تبخیر آب گلدان هم کمتر شده و نیاز به آب کم می شود
هر چه برک گیاهان نازک تر و پهن تر باشد نیاز به آب بیشتری دارند
گیاهان آپارتمانی گرمای بسیار بالا و دمای خیلی پایین را نمی توانند تحمل کنند.

کود دهی گیاهان آپارتمانی

برای کود دادن به گیاهان باید از کود محلولی استفاده کنید که شامل سه عنصر اصلی ازت، پتاس . فسفر و دارای عناصر فرعی مانند مس، روی، آهن و منگنز و .... باشد. ماهانه یک مرتبه به میزان لازم به گیاه کود دهید. در ضمن در فصل سرما که بسیاری از گیاهان در حالت خواب هستند از دادن کود خودداری کنید، به غیر از گیاهان زمستانی.
زمان کود دهی اغلب گیاهان آپارتمانی از ماه فروردین آغاز و تقریبا تا اوایل پاییز ادامه می یابد.

خاک گیاهان آپارتمانی


به طور کلی خاک گیاهان آپارتمانی باید زهکشی خوبی داشته باشد و مقداری هم کمپوست ورمی در ترکیبات آن استفاده شود.
ترکیب ایده آل برای خاک گلدان گیاهان آپارتمانی
خاک برگ
ماسه
خاک باغچه
کمپوست ورمی
هنگامی که خاک برگ اضافه می کنید سعی کنید آن را زیاد نفشارید چرا که خاک به هم فشرده می شود و مانع تنفس ریشه های گیاه می شود.

رطوبت گیاهان آپارتمانی


رطوبت برای گیاهان آپارتمانی بسیار اهمیت دارد میزان رطوبت لازم برای این گیاهان 40 درصد الی 60 درصد می باشد. برای تامین این طوبت کارهای زیادی می توانید انجام دهید.
مثلا می توانید ظرف زیر گلدانتان را برای مدتی با آب و سنگ ریزه پر کنید و یا می توانید با اسپری آب بر روی برگ های آنها، آب اسپری کنید. و یا یک ظرف پر از آب را در نزدیکی گیاهان قرار دهی تا با تبخیر آن رطوبت لازم تامین گردد.

آفات و بیماری های گیاهان آپارتمانی

در اینجا به معرفی تعدادی از آفات گیاهان آپارتمانی می پردازیم
شپشک آرد آلود
دلیل این نامگذاری این است که تنه این حشرات را گردی سفید رنگ پوشانیده است که به صورت کلونی بر روی شیارهای برگ گیاهان و یا زیر برگ ها جمع می شوند. نوعی دیگر از آنها ساقه های گیاه را مورد هدف قرار می دهند و از شیره ساقه گیاه تغذیه می کنند.
درمان: می توانید با یک پارچه آغشته به الکل قسمت های آلوده گیاه را پاک کنید.دو وعده دو هفته یکبار
یا با استفاده از سم مخصوص آن، گیاه را سم پاشی کنید.

عنکبوت قرمز خالدار
این حشره در زیر برگ ها تجمع پیدا می کند و با تنیدن تار، زندگی گیاه را به خطر می اندازد. این حشره میکروسکوپی می باشد و در آرایش کلونی باعث بوجود آمدن لکه های قهوه ای بر روی برگ ها می شوند.
درمان:می توانید از سم تترادیفون و یا دیفوکل استفاده کنید
و یا یک اسفنج صابونی روی برگ ها بکشید و سپس با آب ولرم آن را با اسپری بشویید

آفیدزها
این آفت ماده ای چسبناک از خود ترشح می کند و باعث چسبیدن انگل هایی به گیاه می شود. مثل پیچک ها و دیفن باخیا
درمان: سم مالاتیون و یا شستشو با اسفنج صابونی و اسپری آب ولرم

کرم وورم
این آفت باعث می شود گیاه به درستی آب جذب نکند
درمان: از سم کرم کش استفاده نمایید

حشرات سپر دار یا پولک دار
باعث ایجاد لکه هایی در زیر برگ ها و همچنین رگبرگ های گیاه می شود. بسار ریز و میکروسکوپی هستند و ساقه گیاه را مورد هدف قرار می دهند و در نهایت باعث زرد شدن برگ های گیاه می شود.
درمان: با سم رتینون در فضای آزاد سم پاشی صورت گیرد. از سم پیرتروم و مالاتیون هم می توانید استفاده کند

تکثیر گیاهان آپارتمانی






کاشت بذر: ساده ترین روش تکثیر، کاشت بذر می باشد. که در خاکی مناسب بذرها را کاشته و سپس آها را در محیط با نور مناسب قرار داده و سعی کنید اغلب روزهای هفته آن ها را آبیاری کنید.
قلمه گیری: برای گیاهان آپارتمانی می توانید از ساقه و یا برگ گیاه قلمه را انتخاب کنید. برای این کار باید ساقه هایی که دارای دو تا چهار برگ تازه و یا همان گره است را انتخاب کنید.ارتفاع ساقه ها هم بستگی به ارتفاع ساقه مادر بین 7 تا 15 سانتی متر باشد. بعد از آن می توانید در خاکی که در آن از سم قارچ کش هم استفاده کرده اید بکارید.
فلمه گیری از طریق برگ: برای این کار می توانید برگی سالم را با دم برگ از گیاه جدا کنید و آن را در خاک طوری که سطح زیرین آن بر روی خاک قرار گرفته باشد و در نهایت ریشه دار می شود. این روش برای برخی گیاهان مانند استرپتوکارپوس . سانسوریا و ... قابل اجرا می باشد.
تقسیم بوته: برای برخی گیاهان که قادر به تکثیر از طریق تقسیم بوته هستند می توانید گیاه را از گلدان خارج و سپس با چاقو آن را به چند بوته تقسیم کنید( مراقب ریشه ها باشید ) هر قسمت را در یک گلدان بکارید البته حتما ریشه دار باشند.

منبع: https://cactushadi.com/%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF/%DA%AF%DB%8C%D8%A7%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C

آب در زندگی انسان یک منبع مهم به شمار می رود

تصفیه اب چیست ؟

آب در زندگی انسان یک منبع مهم به شمار می رود و نوشیدن آب سالم برای بدن بسیار ضروری می باشد چرا که بیش از 70 درصد بدن انسان را آب تشکیل داده است. کاربرد آب در زندگی انسان به قدری وسیع است که در صورت نبود این منبع مهم دچار مشکلات فراوانی می شویم. نفوذ آلودگی به آب و وجود نیترات در فاضلاب های انسانی، سبب افزایش آلودگی لایه های مختلف خاک و منابع آبی بسیاری شده است که این برای سلامتی بسیار خطرناک بوده و می تواند منجر به بروز بیماری های مرگبار می شود.


منبعی که برای ما بسیارمفید است باید پاک ترین و سالم ترین باشد، بنابراین یک سیستم تصفیه آب با استفاده از فرایند به حذف آلاینده های نا خواسته در آب می پردازد. سیستم تصفیه آب، غلظت ذرات جامد، از جمله انگل ها و باکتری ها را کاهش می دهد و آب برای مصارف انسان ضد عفونی می شود. تصفیه آب دانشی است که به کمک انسان ها آمده تا بتوانند با دست یابی به آب سالم و با کیفیت زندگی بهتری داشته باشند.

تصفیه آب چیست؟

تصفیه آب، به فرایندی گفته می شود که در طی انجام آن مواد شیمیایی، آلاینده های بیولوژیکی، فلزات سنگین، گازهای معلق از آن حذف می شود و کیفیت آب آشامیدنی را بهبود می بخشد. در حال حاضر تصفیه آب با روش های مختلفی صورت می گیرد که یکی از جدید ترین آن ها سیستم اسمز معکوس است که مناسب ترین و کامل ترین روش تصفیه آب به شمار می آید.

آب به دلیل داشتن ساختار مولکولی غیر معمول، به طور شگفت انگیزی بسیاری از مواد را در خود حل می کند. به دلیل گردش آب در طبیعت، آلودگی های وارد آب می شود که بخش عظیمی از آن توسط سیستم تصفیه آب شهری بر طرف می شود. اما برخی از آن ها تا مرحله آخر باقی می مانند و یا در طول مسیر به دلایل مختلف از جمله قدیمی سیستم لوله کشی به آب اضافه می شوند.

با استفاده از دستگاه تصفیه آب می توان آلودگی های مختلفی نظیر، سرب موجود در آب، میکروب ها، رسوب، انواع پاتوژن ها، کلر و مواد معدنی اضافه را از آب آشامیدنی حذف کرد. دستگاه تصفیه آب با از بین بردن درصد بالایی از آلودگی ها سبب می شود که آب آشامیدنی ما مزه ی بهتری پیدا کند.

کاربرد دستگاه تصفیه آب

کاربرد دستگاه تصفیه آب ، دستگاه تصفیه آب خانگی با متد و روش های مختلف و استفاده از فیلترهای خاص و منحصر به فرد آب را تصفیه می کند. مزایای آب تصفیه شده برای بدن بسیار زیاد است. امروزه روش اسمز معکوس، جایگاه خاصی در میان روش های تصفیه آب پیدا کرده و بسیاری از آلاینده های موجود در آب را از بین میبرد. روش اسمز معکوس به عنوان یک سیستم تصفیه آب محبوب خانگی راه خود را به منازل باز کرده است. این سیستم دقیقا به روش اسمزی گیاهان طراحی شده است. فرایندی است که طی آن مولکول های آب از یک غشاء به ضخامتی که قطر یک هزارم میکرون به وسیله فشارآب عبور داده می شود.

تصفیه آب مزایای فراوانی دارد که در متن زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

· پوست سالم و با نشاط

· تنظیم متابولیسم بدن

· تصفیه ی کبد از آلودگی ها

· رفع مشکلات کلیوی

· خوش طعم تر و سبک تر شدن آب

· جذب بهترآب در بدن

· صرفه جویی در آب

نتیجه گیری:

به طور کلی، استفاده از آب آشامیدنی سالم برای انسان بسیار ضروری می باشد زیرا 70 درصد بدن انسان را آب تشکیل می دهد. با افزایش آلودگی های آب و وجود آلاینده ها و فاضلاب های انسانی بیماری های مرگبار سلامت انسان را به خطر انداخته است. با استفاده از دستگاه تصفیه آب می توان درصد بالایی از آلودگی های آب را از بین برد. روش اسمز معکوس یکی از کاملترین روش های تصفیه آب می باشد که راه خود را به منازل باز کرده است. تصفیه آب، کیفیت آب مصرفی را بهبود می بخشد و سبب بهتر شدن بو و مزه ی آب می شود. آب تصفیه شده مزایای بسیاری برای بدن دارد و متابولیسم بدن را تنظیم می کند و پوست سالم و شادابی را برای ما به ارمغان می آورد.

1234567
last