بیوگرافی هوروش بند

دوشنبه 11 آذر 1398
17:15
admin

بیوگرافی هوروش بند

مهدی دارابی ترانه سرا و آهنگ ساز و خواننده گروه هوروش بند اکنون در صدر خوانندگان معروف ایران قرار دارد. وی که در هفدهم مرداد سال ۱۳۷۲ متولد گردیده است با خوانندکانی چون مهدی جهانی، مسیح، آرش AP، شهاب رمضان و محمد علیزاده همکاری کرده است.


تاسیس هوروش بند
هوروش بند در سال ۱۳۹۵ توسط مسعود جهانی تنظیم کننده مطرح کشور تاسیس گردید . مدیریت اجرایی را حمید فریزد بر عهده دارد و مهدی دارابی تنها خواننده ی گروه می باشد . هوروش بند اولین بار با «به یاد تو می‌افتم» معروف شد و طرفداران بسیاری را پیدا کرد . این قطعه که مضمونی عاشقانه دارد توسط آرش AP سروده شده است .
در واقع تمام اشعار و ملودی های این گروه را آرش عدل پرور و مسیح می سرایند .
تیتراژ فرمول ۱
برنامه تلوزیونی فرمول یک با مجری گری علی ضیا پخش میگردید . تیتراژ این برنامه با اجرای هوروش بند بر روی آنتن زنده صدا و سیما می رفت . ملودی این تیتراژ با سروده ای از آرش عدل پرور و خوانندگی مهدی دارابی و تنظیم کنندگی مسعود جهانی بر روی انتن می رفت . سایر تیتراژهای برنامه های تلوزیونی را می توانید از مدیاک دانلود کنید .
جدایی مسعود جهانی از گروه هوروش بند
این موضوع یک شایعه بود و مهدی دارابی در این خصوص بیان کرد :
“واقعاً جای مسعود تو کنسرت‌ها خالیه، دوستان واسه اولین بار اینجا اعلام می‌کنم. به دلایلی فعلاً به مسعود اجازه فعالیت ندادن، یه مدت کوتاهی باید بدون مسعود به اجراها ادامه بدیم، لحظه‌لحظه کنارمان هست اما پشت‌صحنه، خیلی زود انشالله رو استیج بهمون ملحق میشه، هیچ‌کس از گروه هوروش جدا نخواهد شد، باهم شروع کردیم تا آخرش هم باهم خواهیم بود، خیلیا سعی کردن که هوروش رو متوقف کنن، اما به خواست خدا نتونستن.”
خوانندگی مسعود جهانی در قطعه «مجنون»
دومین اثر هوروش بند به نام مجنون منتشر گردید و مسعود جهانی در این خصوص می گوید :
“بسیار علاقه‌مند بودم که اگر زمانی قصد خواندن داشتم، یک نوع موسیقی خوب و استاندارد باشد و برای همین در قطعه «مجنون» با مهدی دارابی همخوانی داشتم. تشکر بی‌پایان از کسانی که ما را در این اثر یاری کردند، خصوصاً مهدی آذر عزیز، کیارش حسن‌زاده، محمدحسین توتونچیان، شهاب رمضان و مهدی فرهبد عزیز. رضایت و حمایت شما بزرگ‌ترین هدیه از طرف شما به گروه هوروش است. امیدوارم این قطعه را دوست داشته باشید.”
حضور مهدی دارابی در دورهمی
مهدی دارابی در برنامه تلوزیونی دورهمی به مجری گری مهران مدیری حضور پیدا کرد و دو قطعه از آثارش را بر روی صحنه اجرا کرد .
کارنامه‌ی هنری مهدی دارابی
آهنگ‌ها
یاد تو می‌افتم
مجنون
آخر منو به باد داد
به کی پز میدی
ماه دلم
عاشقم
خنک شد دلت
فاصله نه
خالیه جای تو
تویی دوا
مثل من باش
لیلی بی عشق
ماه پیشونی
این قرارمون نبود
یه اشتباه
عوض کردی
خستم
مرا دیوانه کردی
ترکم نکنیا
عاشقم کردی
آهای
دلم پریشونه
ادامه میدمت
شبای نیلوفری
تعطیل شد
اولین کنسرت
اولین کنسرت هوروش بند در دوم شهریور ۱۳۹۶ در جزیره کیش اجرا شد و پس از آن در تهران با اجرای ۸ سانس مطرح گردید .
صفحه اینستاگرام مهدی دارابی
هوادارن این خواننده محبوب می توانند با بررسی پیج مهدی دارابی در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت های هنری وی را دنبال کنند . آدرس پیج اینستاگرام مهدی دارابی :
mehdidarabi.music@
ایده ساخت هوروش بند
مسعود جهانی که بدنبال ایجاد یک گروه مختص به خود بود در یک جمع دوستانه صدای مهدی دارابی را در قالب یک اجرای سنتی شنید و پس از آن با صحبت با حمید فریزند پیشنهاد یک همکاری مشترک در قالب یک گروه را داده بود و با استقبال روبرو گردیده بود . حمید فریزند مدیر برنامه مهدی دارابی بود که اکنون در هوروش بند نیز همین مسولیت را بر عهده دارد .
با تشکیل این گروه اولین اثر آن ها قطعه ای به نام «یاد تو می افتم» منتشر شد که اجرای خوبی بود و توانستند با شرکت ققنوس قرارداد همکاری ببندند.
منبع : 8 دی نیوز

[ بازدید : 138 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به teter است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]