سلطنت تی شرت مردانه بر دنیای پوشاک آقایان

يکشنبه 8 دی 1398
17:28
admin


بدون شک اگر تی شرت وارد دنیای لباس های مردانه نمیشد استایل مردان قطعا چیزی کم داشت. اما در نهایت خوش اقبالی بایدبگویم که تی شرت های مردانه از محبوب ترین پوشاک آقایان است که بسیار هم کاربردی و ضروری است. این پوشاک مردانه سال هاSت که با تمام قوا ویترین فروشگاه هاب مردانه را از آن خود کرده است وب ا همراهی شلوار جین و پیراهن چهارخانه پایه های حکومت خود را بر استایل مردانه روزبه روز محکم تر میکند. اما برای بسیاری از آقایان سوال اینجاست که چه آیتم هایی این لباس پرطرفدار را زیباتر و جذاب تر میکند؟ در ادامه با پاسخ این سوال با ما همراه باشید.


تی‌شرت های ساده

از جمله مهم ترین لباس هایی که باید در کمدتان چندین رنگ مختلف آن را داشته باشید تی‌شرت های ساده بدون طرح هستند . برخلاف ظاهر ساده این تی‌شرت مردانه با آن میتوانید استایل شیک خلاقانه ای بسازید . اجازه دهید مثال واضح تری بیان کنم. استایل لئوناردو دی کارپریو در فیلم گرگ وال استریت را به یاد بیاورید. لئو در این فیلم با یک تی شرت ساده سفید و یک شلوار راسته مردانه یک استایل جذاب وکلاسیک بی نظیر ساخت که باعث شد بسیاری از هوادارن او در سراسر دنیا به این سبک علاقه مند شوند .

از ابتدای ابداع این لباس ، این مدل تی‌شرت میان بسیاری از مردان خوش استایل محبوب و خواستنی بوده و همچنان طراحی های جدید برندهای مطرح و معروف جایگاه خود را حفظ کرده و در کالکشن های جدید نیز به چشم میخورد. از دیگر علت های محبوبیت این تی‌شرت ها چهار فصل بودن آن است . اگر تی‌شرت های ساده را با لباس مناسب بپوشید در تمام فصول سال میتوانید ازآن استفاده کنید .و استایل منحصر به فرد خود را داشته باشید .

روز های گرم سال را در بهار و تابستان تصور کنید .

یک تی شرت ساده در رنگ آبی یا سفید به همراه یک شلوار کتان کرم یا جین روشن .

این ست با یک عینک آفتابی مناسب و لبخند به خوبی یک استایل بی نظیر جذاب را برای شما خواهد ساخت.

همچنین پیشنهاد ما برای فصل پاییز یک تی‌شرت ساده طوسی یا نوک مدادی به همراه یک کت بلیزر یا چرم است.استایلی جذاب که برای تمامی آقایان مناسب است .

پیراهن سفید آستین بلند

این پیراهن ها از جنس نخ هستند به همین دلیل ایستایی مناسب و پرفکتی در بدن دارند. پیراهن سفید مردانه با بسیاری از ست ها هماهنگی بسیار فوق العاده ای دارد و از مولفه های اساسی در ساخت یک ترکیب موفق مردانه است . بدن نحو که شما میتوانید پیراهن سفید را در هر موقعیتی بپوشید به جز مراسم سوگواری .

محیط دوستانه ، خرید، کار .... در همه این موقعیت‌ها و مناسبتها میتوانید به پیراهن سفید آستین بلند اعتماد کنید و نتیجه اعتماد خود را در استایل زیبای خود و چشمان دیگران ببینید. این پیراهن به علت اینکه یقه معمولی دارد به بلوز یقه هفت پشمی ولوفر به همراه یک شلوار جین مشکی یا آبی یخی به زیبایی ست میشود و استایل یگانه ای برای شما ایجاد میکند .

پیراهن سفید مردانه آستین های slim fit دارد و در قسمت مچ و ساعد کاملا فیت بدن هستند . این ویژگی در قسمت کمر هم کاملا واضح و مشخص است . کمر این پیراهن گرد و اسلیم فیت است .

شما میتوانید با این پیراهن از لباس زیر هم استفاده کنید زیرا چاک یقه آن بالاست و با باز ماندن دکمه بالای یقه پیراهن لباس زیر آن دیده نخواهد شد

پیراهن رسمی

همانطور که میدانید این مدل پیراهن مردانه مخصوص مراسم‌های رسمی است . شما میتوانید با پوشیدن این مدل پیراهن استایل خود را مجلل تر نشان دهید . این پیراهن ابتدا توسط خیاطان فرانسوی طراحی و دوخته شده است . پس خوب است که شما هم طبق اصول فرانسویها لباس بپوشید . پیراهن رسمی آستین های فرانسوی دارد که فقط میتواند به دکمه های سر آستین آن را بست . ناگفته نماند که فقط دکمه های سر دست سیمپل و ساده نقره ای مناسب این کار هستند . جنس پارچه ای که این پیراهن از آن تولید شده است نخ است. البته ممکن است در ترکیبات آن از ابریشم و پنبه جهت خوش فرمی و جلوه بیشتر و زیباتر استفاده شود .

از آن جایی که این پیراهن رسمی است و رنگ سفید برای آن بهترین و مناسب ترین رنگ است اما هیچ دلیلی وجود ندارد ندارد که شما از رنگ های رسمی دیگر استفاده نکنید. شما میتوانید در انتخاب رنگ هایی مانند طوسی و کرم و عاج فیلی کاملا آزادانه عمل کنید . این پیراهن با طراحی یقه بلند و چاک تخت دوخته شده است .

منبع: ضروری ترین پیراهن ها برای آقایان

شما برای داشتن یک استایل روزانه پاییزی نیازمند این هستید که استایل راحتی داشته باشید که در روز خسته تان نکند. شما می توانید برای داشتن این استایل روزانه دو لایه استفاده کنید. برای این استایل شما می توانید از یک شلوار جین تیره رنگ به همراه یک تی شرت مردانه یقه گرد طوسی یا سفید استفاده کنید. همچنین شما برای تکمیل این استایل می توانید از یک کت پنبه ای مومی استفاده کنید. این استایل با یک چکمه های پیاده روی مردانه و کمربند قهوه ای بافته فوق العاده می شود. شما در این استایل می توانید یک استایل فوق العاده جذاب با یک تی شرت داشته باشید. این استایل یک استایل پاییزه روزمره سبک است که به شما کمک می کند کارهای روزمره خود را نیز انجام دهید و از لباس های سنگین خسته نشوید. پس خرید تی شرت مردانه و شلوار جین را در اولویت خود قرار دهید

منبع:چطور


[ بازدید : 127 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به teter است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]