روش های ست کردن پوشت با کت وشلوار

پنجشنبه 10 بهمن 1398
14:01
admin

روش های ست کردن پوشت با کت وشلوار

ساخت یک استایل مردانه جذاب و زیبا نیازمند دانش مد وهنر ترکیب کردن لباس های مختلف است. صرف پوشیدن لباس نمیتواند شما را از فردی خوش لباس و شیک پوش نشان دهد. بلکه لازم است برای اجاد هارمونی وچرخش نگاه از اکسسوری استفاده کنید. اکسسوری هایی مانند پوشت یا کراوات که میدان دید وسیع تری می سازند با نظم ایجاد شده شما را فردی جذاب و کاریزماتیک جلوه میدهند.



کت و شلوار مشکی یکی از اصیل ترین و پرطرفدارترین لباس های کلاسیک برای آقایان می باشد. مشکی یک رنگ هوشمندانه دائمی است. رنگی که محدودیت زمانی نداشته و به تمام رنگ های پوست و مو می آید. این رنگ کلاسیک اگر به درستی انتخاب نشود و اگر نتوانید آن را با رنگ های مناسبی ترکیب کنید گاهی قدیمی و دمده به نظر می رسند. اکنون قصد داریم به شما آقایان شیک پوش در مورد نحوه ست کردن کت و شلوار مشکی با پیراهن و پوشت در این مقاله توضیح دهیم تا به نتیجه ای مطلوب و ظاهری محبوب با اطمینان خاطر و اعتماد به نفس بالا برسیم و استایلی شیک را با کت و شلوار مشکی تجربه خواهید کرد و این نتیجه اعتماد شما به روش های ما خواهد بود.

کت و شلوار مشکی را با چه رنگ از اکسسوری ها و پیراهن ها میتوان ست کرد:

رنگ مشکی را معمولا میتوان با هر رنگی از اکسسوری ها و پیراهن ها ست کرد. اما یک قانون در هنگام پوشیدن کت و شلوار مشکی وجود دارد و آن هم اینگونه است که می گوید چه رنگی بیشتر با خصوصیات شما دارای تناسب است. رنگی که به تن دوست شما می آید ممکن است به تن شما دلچسب و زیبا نباشد. بنابراین باید روی تقطه قوت خودتان تمرکز داشته باشید و توجه کنید که کدام یک از رنگ های مکمل برای شما مناسب هستند. یک سری رنگها هستند که مدام مناسب ترکیب و ست کردن با کت وشلوار مشکی هستند. رنگ هایی مانند سفید، آبی روشن، خاکستری و صورتی

ست کردن پیراهن سفید و کت و شلوار مشکی با پوشت راه راه یا شطرنجی:

شما در انتخاب پیراهن سفید با کت و شلوار مشکی دچار اشتباه نخواهید شد. کت و شلوار مشکی و ست آن با پیراهن سفید طرحی کلاسیک را همراه با پوشت و کراوات هایی به رنگ های تندی مثال مشکی، سبز زمردی، قرمز تیره، بنفش یا آبی کمرنگ و یا طرح شطرنجی و یا راه راه مطرح می کند. در نظر داشته باشید که از پارچه های براق استفاده نکنید چون سبب جلب توجه می شوند.

ست کت وشلوار مشکی با پیراهن آبی و پوشت سفید و مشکی:

ما به شما توصیه می کنیم که همراه با کت و شلوار مشکی و ست پیراهن ابی از اکسسوری هایی با طرح های سفید و مشکی استفاده کنید و نسخه ای شادتر و سرزنده تراز رنگ سفید کلاسیک بسازید.این رنگ ها نه تنها تفاوت جزئی با یکدیگر دارند بلکه در تراز با یکدیگر هم قرار می گیرند. برای این ترکیب پوشش کراوات مشکی ببندید. برای این ترکیب لباس از رنگ هایی مثال آبی کمی تیره، آبی لاجوردی و نیلی هم می توانید استفاده کنید.

ست کردن کت و شلوار مشکی با پیراهن مشکی و پوشت و کراوات مشکی:

در رابطه با نوع و ترکیب این رنگ باید کمی احتیاط را پیشه کرد. این ترکیب به تن برخی از آقایان آنچنان جذابیتی نداشته و بهتر است کمی تفاوت در رنگ لباس هایی که می پوشید وجود داشته باشد. بهتر است همراه با ست پیراهن مشکی و کت وشلوار مشکی کراوات نبندید اما می توانید از پوشت مشکی استفاده کنید. ما به شما عزیزان توصیه می کنیم که به هیچ وجه سعی نکنید که کراوات رنگی ببندید چرا که ظاهرتان دمده و شلخته به نظر می آید.

ست کردن کت وشلوار مشکی با پیراهن صورتی وپوشت رنگ سفید، صورتی، گلبهی، یاسی :

همراه با کت وشلوار مشکی یک طیف صورتی را به شما پیشنهاد می کنیم. همراه با ان یک پوشت به رنگ صورتی، سفید، گلبهی و همچنین از کراوات هایی با رنگ مکمل استفاده کنید. برای اکسسوری ها رنگ هایی مثال یاسی، صورتی، آبی روشن، مشکی و آبی دریایی استفاده کنید. برای نمایان تر جلوه دادن ترکیب کت وشلوارمشکی و ست صورتی از پارچه هایی استفاده کنید که جنس و بافت و طرح های جوان و شاداب تری دارند.

منبع: روش های ست کردن پیراهن و پوشت با کت و شلوار مشکی

پوشت نوعی دستمال جیبی و اکسسوری مردانه ای است که شاید کمتر به آن پرداخته شده باشد. پوشت را در درون جیب سمت چپ بالا بر روی سینه قرار می دهند و به عنوان یک لوازم جانبی زیبا نیز از آن استفاده میشود. در این مقاله قصد داریم همه چیز را درباره پوشت و نحوه تا زدن این اکسسوری به شما توضیح دهیم.


هیچ محدودیتی درباره استفاده از پوشت در مواقع مختلف وجود نداشته و اگر بتوانید به خوبی هرچه تمام تر این دستمال جیبی را تا زده و در جیب کت خود قرار دهید خواهید فهمید که تا الان هم از آن بی جهت غافل بوده اید.

اکسسوری چیست؟

به تمام لوازم جانبی ها غیر از پوشاک که در کنار کت و شلوار و باقی لباس های پوشیدنی استفاده میشود اکسسوری می گویند. انواع اکسسوری ها پوشیدنی یا حمل کردنی هستند. از انواع و اقسام اکسسوری ها میتوان به دستمال گردن، پوشت، کراوات، کیف و جواهرات و غیره اشاره کرد.

برخی از افراد ممکن است این نکته را ندانند که تا کردن دستمال جیب کت مردانه از قدیم از دیرباز وجود داشته است. از تاریخچه پوشت میتوان به دستمال های جیبی اشاره کرد که در قرن پانزدهم میلادی به بعد یعنی در زمانی که قشر مرفه از آن به عنوان اکسسورری استفاده می نمودند اشاره کرد. این دستمال های زیبا که در آن زمان از جنس ابریشم وروی آن گلدوزی شده بودند به عنوان نشانه ای از ثروت، تمول و شان والا مورد استفاده قرار گرفته و کم کم محبوبیت پیدا کردند.


بعدها نجیب زاده های فرانسوی به آنها عطر پاشیده و بدین طریق خود را خوشبو ومعطر می کردند. تا قرن نوزدهم و انتخاب کت وشلواربه عنوان لباس رسمی مردانه آقایان برایشان خوش آیند نبود دستمالشان در جیب شلوارشان در کنار سکه و سایر وسایل قاطی و کثیف شود.بنابراین درست در این زمان جیب کت اختراع شد و دستمال جیبی جای خود را به جیب کت اختصاص داد.

منبع: پوشت و همه چیز راجع به نحوه تا زدن آن

نحوه شستشو ، خشک کردن و اتو زدن دستمال جیبی مردانه

اگر شما در پک اکسسوری های خود انواع دستمال جیبی از جنس نخ و کتان دارید به راحتی می توانید آن را در خانه البته با دست بشویید و خشک کنید اما حتما شستشوی دستمال جیبی از جنس ترمه و یا ابریشم را به خشکشویی ماهر بسپارید.زیرا ظرافت بیش از اندازه آن نیازمند اصول شستشوی خاصی می باشد.

در ضمن برای خشک کردن پوشتی که در خانه شسته اید دقت کنید که هرگز آب آن را با فشار نگیرید هم چنین به هیچ وجه در خشک کن نیندازید، حتما آن را در سایه پهن کنید تا در دمای محیطخشک شود.

هم چنین برای اتو کردن دستمال جیبی بهترین روش این است که قسمت داخلی آن رو به بالا باشد و بعد پارچه ای از جنس کتان بر روی آن پهن کنید و بعد یا دمای پایین اتو بکشید، این باعث می شود که برق اتو بر روی دستمال جیبی زیبای شما نیفتد. اگر از بخار اتو استفاده میکنید بسیار دقت کنید که قطره های آب بر روی پوشت نچکد که ممکن است جای لکه آب بر روی آن باقی بماند.

نحوه بررسی جنس انواع پوشت مردانه

پوشت های نفیس وگرانقیمت لبه های دستمال بسیار ظریف و با دقت با نخ ابریشم دست دوزی شده اند، دوخت های لوله ای شکل و با گره های منظم و فواصل مشخص. همواره سعی بر این است که دوخت و گره ها دیده نشود. البته این مدل پوشت اعلا فقط در کلکسیونهای گرانقیمت فرانسوی یافت میشوند.

در پوشت های با کیفیت درجه دو نیز لبه دوزی ها با دست و با دوخت منظم و زیبا انجام شده ولی کیفیت کار و کیفیت و طرح پارچه ها نسبت به نوع قبلی کمتر است. اما دستمال جیبی های این دسته با قیمت مناسبتر و در دسترس همه قرار دارند به صورتی که بسیاری از برندهای معتبر در این دسته هستند.

دستمال جیب درجه نیز بسیار ارزان قیمت است و در دوخت آن از ماشین آلات استفاده شده که دوخت تمیزی هم نسبت به دو دسته قبلی ندارند و کیفیت پارچه ها هم بسیار پایین است.

منبع: پوشت و رمز و رازهای ست کردن و نگهداری از آن


[ بازدید : 183 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به teter است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]