سایت فروشگاهی با وردپرس

چهارشنبه 27 فروردين 1399
12:34
admin

سایت فروشگاهی با وردپرس ، امروزه بسیاری از افراد به سمت فروش محصولات و خدمات اینترنتی سوق پیدا کرده اند. افراد زیادی تمایل دارند بخشی از سود و درآمد خود را از اینترنت به دست آورند. برای رسیدن به این هدف داشتن یک سایت ایرنترنتی بسیار ضروری است. برای ساخت چنین فروشگاه های اینترنتی، سایت سازهای مختلف با امکانات متنوعی وجود دارد اما ووکامرس یک افزونه فروشگاه ساز است که بر روی وردپرس نصب شده و به راحتی قابل کنترل و تنظیم است. به همین دلیل قصد داریم طراحی سایت به وسیله ووکامرس را در شش قدم ساده و به طور خلاصه برای شما شرح دهیم.

طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس
فروشگاه های اینترنتی با هدف فروش محصولات فیزیکی یا خدمات به صورت مجازی تاسیس می شوند. هر کدام از آن ها سهمی را در فروش اینترنتی به خود اختصاص داده اند. اما آیا می توان بدون داشتن یک وبسایت خوب و کاربردی به چنین نتیجه و فروش عالی رسید؟
شاید نظر شما کمک از شبکه های اجتماعی نظیر: فیس بوک یا اینستاگرام باشد، ما این نظریه را می پذیریم و آن را رد نمی کنیم اما آیا به اندازه وب سایت می تواند کاربردی و موثر باشد؟ می تواند درصد فروش شما را به اندازه قابل توجهی بالاببرد؟ قاعدتا خیر. داشتن وب سایت به معنی اعتبار برای کسب و کار شناخته می شود و این مسئله کوچکی نیست که بخواهیم به راحتی از کنار آن عبور کنیم.
برای دست یافتن به چنین اعتباری می خواهیم نحوه طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس را بررسی کرده و مسیر راه اندازی آن را به شما توضیح دهیم پس با ما همراه باشید:
استفاده از وردپرس و ووکامرس برای ساخت فروشگاه اینترنتی
ووکامرس تنها یک افزونه تجاری بوده و بر روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس قابل نصب است و از این طریق آن را تبدیل به یک پلتفرم تجاری می کند. ووکامرس یک افزونه رایگان به شمار می رود و دقیقا از مادر خود یعنی وردپرس تبعیت دارد و به طور رایگان در اختیار افراد قرار می گیرد.
برخی از ویژگی های ووکامرس
افزونه ای معروف و محبوب و مورد تائید همگان می باشد.این افزونه دارای امکانات غنی و کامل است.می توانید این افزونه را بدون کمک شخص ثالثی استفاده و تنظیم کنید.به راحتی و به سرعت قابل تنظیم و اجرا می باشد.با هر قالب استانداردی سازگار است.با ووکامرس چه محصولات یا خدماتی را می توانید به فروش برسانید؟
موارد زیادی مانند: فروش محصولات دیجیتالی مثل نرم ‌افزار، کتاب الکترونیکی و…محصولات فیزیکیخدمات (ارائه خدمات هاست و دامنه)سیستم رزرواسیونسیستم همکاری در فروششما با کمک ووکامرس می تواند سایت فروشگاه اینترنتی با خدمات بالا ساخته و به فروش خوبی برسید و هر نوع محصولی را که در اختیار دارید به راحتی به فروش برسانید.
چگونه با ووکامرس یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم؟
هدف این آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی با آسان ترین راه ها و روش ها است. می خواهیم روش انجام این کار را به شما اموزش دهیم:
قدم اول: انتخاب نام دامنه و سرویس هاست.
چه برای طراحی یک فروشگاه اینترنتی و چه برای طراحی یک سایت معمولی، شما باید دو فاکتور اصلی و مهم انتخاب و ثبت دامنه و انتخاب سرویس هاست را در نظر بگیرید. برای این کار بهتر است از یک سرویس هاست قدرتمند، ترجیحا هاست وردپرس استفاده کنید. همچنین برای این کار در انتخاب نام دامنه نیز دقت لازم وکافی را داشته باشید. این نام قرار است برای همیشه به عنوان نام وب سایت شما به نمایش درآید.
قدم دوم: نصب وردپرس
بعد از خرید هاست و ثبت وردپرس باید منتظر باشید تا طی ۲۴ الی۴۸ ساعت این شبکه تنظیم گردد. سپس وردپرسی دریافت می کنید که باید آن را نصب کنید. برای این کار می تواند از آموزش نصب و راه اندازی وردپرس استفاده کنید. نصب آن بسیار ساده و راحت است و تنها ۵ دقیقه از وقت شما را می گیرد.
قدم سوم: نصب ووکامرس( کاملا رایگان)
همانگونه که قبلا توضیح دادیم، ووکامرس یک افزونه وردپرسی است که در مخزن وردپرس قرار دارد. آن را دریافت کنید و در مسیر افزونه ها نصب کنید. بعد از نصب آن به پیکربندی ووکامرس می رسید. پیشنهاد می کنیم که آن را طبق نصب و راه اندازی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس انجام دهید. برگه هایی که در طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس لازم است، عبارتند از:
برگه فروشگاه: محلی است که تمام محصولات شما در آن قرار می گیرد و در آن نمایش داده می شود.برگه سبد خرید: زمانی که مشتری محصولی را بر می گزیند، ابتدا به این برگه منتقل می شود و سپس مراحل تکمیلی را می گذراند.برگه صورتحساب: در این برگه مشتری مشخصات، نوع پرداخت و دریافت کالا را تعیین کرده و سپس به سمت درگاه بانک هدایت می شود.برگه حساب کاربری: نوعی پروفایل کاربری است که از طریق آن مشتری برای خرید در سایت شما عضو می گردد.تمامی گزینه های ذکر شده در طراحی فروشگاه اینترنتیبه عنوان یک ضرورت شناخته می شوند و حتما باید در سایت وجود داشته باشند. خوشبختانه تمامی آن ها بعد از نصب ووکامرس در قسمت برگه ها ایجاد می شوند.
قدم چهارم: افزودن محصولات
محصول شما چه فیزیکی و چه مجازی، باید در فروشگاه و مجموعه محصولات شما اضافه شود. قاعدتا شما طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس را برای اضافه کردن محصول خود انجام داده اید. برای این منظور در ووکامرس می توانید از بخش محصولات، محصولات مورد تائید خود را برگزینید.
قدم پنجم: انتخاب قالب مناسب برای فروشگاه اینترنتی
شاید از خود می پرسید چرا قبل از این که محصول اضافه کنیم، داریم برای یک قالب فروشگاهی وردپرس تلاش می کنیم؟ کاملا مشخص است. زمانی که شما محصولی در اختیار ندارید نمی توانید قالبی را که نصب کرده اید درست ببینید. چون هر قالب برای هر صفحه به طور جداگانه طراحی شده و یا هر بخش آن دارای شکل خاصی است. پس پیشنهاد می شود که اول با همان قالب پیشفرض محصولات را انتخاب کرده و سپس قالب مورد نظر را نصب و اجرا کنید.
تفاوت قالب ووکامرس با قالب معمولی
به طور پیشفرض، قالب ووکامرس با همه قالب های وردپرس استاندارد هماهنگ است. این یک خبر فوق العاده است. به خصوص زمانی که شما از قبل یک قالب در اختیار داشته باشید و اکنون می خواهید یک فروشگاه اینترنتی را بر روی آن نصب کنید. اما زمانی که بخواهید از میان قالب های فروشگاهی یک مورد را انتخاب کنید باید بتوانید از طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس، از قالب های رایگان و پرمیوم استفاده کنید.
اگر خودتان قصد دارید که قالب ووکامرس شخصیتان را طراحی کنید باید اصول زیر را رعایت کنید:
طرح شما باید به گونه ای باشد که نه شما و نه مشتریتان را گیج نکند.قسمتی را برای محتوای بلاگ و محتوای محصولات خود قرار دهید.حتما به فکر یک ساید بار مفید باشید. ساید بار امکان دسترسی سریع را برای شما فراهم می کند.از کاربران موبایلی خود غافل نشوید.همواره از فهرست های ساده و مشخصی استفاده کنید.قدم ششم: توسعه فروشگاه ووکامرس
برای ووکامرس افزونه های زیادی ایجاد شده که به کامل شدن آن کمک می کند اما هر افزونه را نباید نصب کرد و تنها می بایست موارد مورد نیاز برای طراحی یک سایت فروشگاهی را نصب و مورد استفاده قرار داد.

منبع: https://templatehama.com/%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%88%d8%b1%d8%af%d9%be%d8%b1%d8%b3/


[ بازدید : 363 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به teter است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]